کد خبر : 1847069 | 16 مهر 1401 ساعت 08:58 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

شروع تمرینات نایب قهرمان پارالمپیک بعد از محرومیت

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو بعد از پایان محرومیتش گفت: تلاشم بر این است که در جهانی پاریس و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دوباره خود را ثابت کنم.

شروع تمرینات نایب قهرمان پارالمپیک بعد از محرومیت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علیرضا مختاری اظهار کرد: پس از این که اواخر فروردین امسال محرومیتم به پایان رسید، تمرینات خود را به طور جدی آغاز کردم تا پس از شرکت در مسابقات رکوردگیری بتوانم در بازیهای پاراآسیایی چین شرکت کنم که این مسابقات یکسال به تعویق افتاد.

وی گفت: اگرچه زمان برگزاری این مسابقات تغییر پیدا کرد، اما همچنان تمرینات خود را به طور مداوم پیگیری می کنم تا با کسب رکورد ورودی بازی‌های پاراآسیایی، دوباره برتری خود را در این مسابقات ثابت کنم.

مختاری یکی از اهداف مهم خود را کسب مدال طلا در پرتاب وزنه و دیسک در مسابقات جهانی پاریس و هانگژو چین عنوان کرد و افزود: در توکیو در پرتاب وزنه نایب قهرمان شدم، اما این بار عزم خود را جزم کرده‌ام که در هر دو ماده وزنه و دیسک در مسابقات جهانی و هانگژو چین شرکت کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پایان گفت: کسب بهترین رکورد و مدال در رویدادهای آینده زمانی محقق می شود که از مربی تخصصی برخوردار باشیم و این مربی در جریان تمرینات و مسابقات همواره در کنار ورزشکار باشد تا دغدغه ای برای شرکت در مسابقات نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، علیرضا مختاری نایب قهرمان پارالمپیک توکیو به دلیل انتشار پستی علیه رییس انجمن و سرمربی پیشین دوومیدانی در فضای مجازی از تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به مدت ۶ ماه از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان برای شرکت در مسابقات داخلی و برون مرزی محروم شده بود.

دیدگاه‌ها