کد خبر : 1847147 | 16 مهر 1401 ساعت 13:19 | 31.3K بازدید | 12 دیدگاه

سوارز:

هرگز ندیدم مسی مثل روز ترک بارسا گریه کند

لوئیز سوارز، ستاره سابق بارسلونا، درباره روزهای جدایی خودش و لیونل مسی از این باشگاه صحبت کرده است.

هرگز ندیدم مسی مثل روز ترک بارسا گریه کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مسی با بارسلونا در تابستان سال گذشته به پایان رسید و مدیران این باشگاه اعلام کردند که به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند قرارداد جدیدی را با این بازیکن به امضا برسانند. 
همین اتفاق باعث شد که این ستاره آرژانتتینی مجبور به جدایی از این باشگاه و ترک نوکمپ پس از سال‌های درخشش با پیراهن بارسا شود و با قراردادی آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شود. 
سوارز در گفت‌وگو با استار پلاس درباره روزهای جدایی از بارسا اظهار داشت:« ما دوران بدی داشتیم. لئو بسیار آسیب دید، من هرگز ندیده بودم که او مثل روزی که از بارسا جدا شد اشک بریزد. من همیشه به این فکر می‌کردم که شرایط چطور پیش رفت که چنین اتفاقاتی افتاد اما خوشبختانه پس از آن موفق شدم که در اتلتیکو مادرید خوشحال و راضی باشم.»

1671301
او با اشاره به روزهای خوبی که در نوکمپ داشت گفت:« وقتی به بارسلونا آمدم به لئو گفتم که آمدم تا قهرمان باشم و نمی‌خواهم جای بازیکن دیگری را بگیرم. او متوجه شد که منظورم چیست و از آن به بعد رابطه ما بسیار خوب شد. وقتی هر یک از ما گل می‌زد دیگری بسیار خوشحال می‌شد. مسی و نیمار به من کمک کردند برنده کفش طلا شوم. این موضوع اهمیت زیادی برای من داشت. هر سه ما خوشحال بودیم و بقیه هم به ما کمک می‌کردند چون متوجه اهمیت این موضوع شده بودند.»
 

دیدگاه‌ها