کد خبر : 1847179 | 16 مهر 1401 ساعت 15:45 | 6.5K بازدید | 9 دیدگاه

اشتباهات داوری نبود الان مس رفسنجان صدرنشین بود

آذرباد: مقابل پرسپولیس با انگیزه برد می‌آییم

کاپیتان مس رفسنجان مدعی است که تیمش شایسته صدرنشینی در فصل جدید بود اگر اشتباهات داوری طی هفته‌های اخیر علیه آنها شکل نمی‌گرفت.

آذرباد: مقابل پرسپولیس با انگیزه برد می‌آییم

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در ادامه روند موفقیت آمیز خود توانست تراکتور را در رفسنجان شکست دهد تا همانند فصل گذشته در شرایط صعود به جمع مدعیان قرار گیرد. محسن آذرباد کاپیتان گلساز نارنجی‌پوشان که در این بازی نیز زمینه ساز برتری تیمش بود، درباره شرایط مس رفسنجان گفت:  بازی پرفشاری برای تیم ما بود. چرا که تراکتور هفته گذشته پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داد. آنها قصد داشتند با کسب 3 امتیاز این مسابقه،‌ به روند خوب خود ادامه بدهند، با این وجود تیم ما عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و خدارا شکر برنده شد.

وی ادامه داد:  هفته گذشته هم می‌توانستیم برنده باشیم؛ اما وقتی روی اشتباه داوری گل آفساید حریف را می‌پذیرند،‌ چکار باید انجام بدهیم؟ شما بازی‌های این فصل مس رفسنجان را مشاهده کنید، بررسی کنید از ابتدای فصل چند صحنه به ضرر تیم ما سوت زده شده؟ آفساید اشتباه، پنالتی علیه تیم ما و... مجموع این مسائل باعث می‌شود آقای ربیعی هم بابت صحنه‌ای که روی بازیکن ما اتفاق افتاد و پنالتی محرز بود،‌ به داور انتقاد کند. یا اینکه در نشست خبری بگوید تیم ما مظلوم بوده است. اگر مشکل داوری‌ها نبود ما الان صدرنشین لیگ برتر بودیم. این اشتباهات واقعاً تاثیرگذار است و سرنوشت تیم‌های فوتبال را تغییر می‌دهد.

کاپیتان مس رفسنجان درباره اینکه توانست پاس گل تیمش را از روی ضربه کرنر ارسال کند، گفت: خدا را شاکرم که توپ ارسالی‌ام به گل تبدیل شد و توانستم در موفقیت تیم سهیم باشم. پیش از این هم پاس‌های موثر دیگری فرستادم اما متاسفانه تبدیل به گل نشد. فوتبال یک بازی گروهی است. خط جلو وقتی گل می‌زند همه سهیم هستند و برعکس. درست است گلزنی شیرین است اما به هر حال اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. همه تیم ما باید تلاش کنند تا منشا که فصل گذشته آقای گل شد، مورتور گلزنی‌اش روشن شود و دوباره بدرخشد. قطعاً روند بدشانسی منشا و شیما هم تمام می‌شود و شاید اگر این بدبیاری را نداشتیم در جدول پاس گل‌ها هم بالاتر بودم.  در حال حاضر مهم این است که تمام تیم تلاش کنیم.

وی درباره تقابل تیمش با پرسپولیس گفت: قطعاً تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام بدهیم. آنها در دو هفته گذشته نتایج مدنظرشان را کسب نکردند. با این شرایط هر دو تیم انگیزه زیادی برای پیروزی دارند.

دیدگاه‌ها