کد خبر : 1847184 | 16 مهر 1401 ساعت 15:56 | 9.9K بازدید | 4 دیدگاه

آبادانی‌ها در قعر، مسجدسلیمانی‌ها نزدیک به قعر

سقوط آزاد نفت در بازار لیگ برتر!

دو تیم نفتی لیگ برتر این روزها حال و روز خوشی ندارند و هر دو تیم شرایط بدی را تجربه می‌کنند.

سقوط آزاد نفت در بازار لیگ برتر!

به گزارش “ورزش سه” هفته هشتم لیگ برتر برای تیم‌های نفتی بسیار تلخ سپری شد. شاگردان رضا مهاجری در نفت مسجدسلیمان بعد از اینکه هفته گذشته با چهار گل شکست سنگینی را برابر نساجی در قائمشهر تجربه کرده بودند برای جبران آن‌ شکست به دیدار خانگی با گل‌گهر سیرجان امید داشتند. مسابقه‌ای که تلخ‌تر از مسابقه قبل برای نفت به پایان رسید. جایی که آن‌ها علی‌رغم موقعیت‌های خوبی که برای گلزنی داشتند، در نهایت با پنج گل بازنده از زمین خارج شدند تا سنگین‌ترین‌ شکست فصل تا الان برای نفت مسجدسلیمان باشد.

شاگردان رضا مهاجری در دو بازی اخیر خود، ۹ گل دریافت کرده‌اند تا با دریافت ۱۷ گل بدترین خط دفاع لیگ را داشته باشند. نفت با تحمل سومین شکست پیاپی تا رده سیزدهم جدول پایین آمده است.

اما اوضاع برای نفت آبادان هم بسیار بد پیش می‌رود. این تیم که کارش را با رضا پرکاس آغاز کرد در ادامه فیروز کریمی را به جای او آورد تا به دنبال فرار از قعر جدول باشد. اما آن‌ها روز گذشته نبرد حساسی را به ملوان واگذار کردند تا در رده آخر جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار گیرند.

نفت آبادان تا آخر هفته هشتم با پنج شکست، بیشترین تعداد باخت را بین تیم‌های لیگ برتری دارد و این هفته هم بازی سختی مقابل یکی از مدعیان قهرمانی یعنی سپاهان دارد.

1751395

دیدگاه‌ها