کد خبر : 1847203 | 16 مهر 1401 ساعت 17:37 | 9.3K بازدید | 12 دیدگاه

بنزما توپ طلا را می‌برد

آلابا: از درخشش لواندوفسکی در بارسا مطمئن بودم

داوید آلابا، ستاره اتریشی رئال، گفت که اطمینان داشت روبرت لواندوفسکی در بارسلونا می درخشد. او همچنین مطمئن است که کریم بنزما برنده توپ طلا خواهد شد.

آلابا: از درخشش لواندوفسکی در بارسا مطمئن بودم

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی  که در تابستان امسال از بایرن به بارسا پیوست، در 10 بازی رسمی توانسته 12 گل بزند و دو پاس گل بدهد. او این گل‌ها را در بازی های لالیگا و نیز لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. ستاره لهستانی پس از سال‌ها درخشش در بایرن تصمیم به جدایی گرفت و بالاخره به رویایش یعنی بازی در لالیگا رسید. او سریع‌تر از تصور توانست خودش را با بارسلونا وفق دهد.

1730114

داوید آلابا، مدافع رئال، که در بایرن با لواندوفسکی هم تیمی بود، در مورد ستاره لهستانی گفت:« از درخشش لواندوفسکی در بارسا تعجب نکردم. او را به خوبی می شناسم چرا که در بایرن سال ها هم تیمی بودیم. او در اسپانیا همان کاری را انجام می دهد که در بایرن انجام می داد. روبرت از بهترین مهاجمان دنیاست و این را امسال هم ثابت کرده است. او در ادامه برای بارسا بیش از این می درخشد.»

1738551

آلابا از کریم بنزما هم تمجید کرد و گفت که قطعا برنده توپ طلا خواهد شد:« توپ طلا؟ این اصلا سوال ندارد و همه می دانند که کریم بنزما توپ طلا را خواهد برد. او فصل گذشته بی نظیر بود و فکر می کنم همه با من هم عقیده باشند که مستحق توپ طلاست. خوشحالم که با بنزما هم تیمی هستم و نقش کوچکی در درخشش او داشتم.»

دیدگاه‌ها