کد خبر : 1847236 | 16 مهر 1401 ساعت 22:39 | 43.5K بازدید | 22 دیدگاه

نعره شیر: ناراحتی شدید کان از گل تساوی دورتموند

الیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از اینکه تیمش در ثانیه های پایانی دیدار مقابل دورتموند گل تساوی را دریافت کرد، به شدت خشمگین شد.

نعره شیر: ناراحتی شدید کان از گل تساوی دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن امشب در دیداری حساس از هفته نهم بوندس‌لیگا میهمان دورتموند بود و تا ثانیه های پایانی به نظر می رسید که سه امتیاز بازی نصیب شاگردان یولیان ناگلزمان خواهد شد. اما آنتونی مودست در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده گل تساوی را زد تا بایرن تنها با یک امتیاز به خانه برگردد.
الیور کان، کاپیتان سابق بایرنی ها، که اکنون به عنوان نایب رئیس باشگاه فعالیت می‌کند، از روی سکوها شاهد این اتفاق بود و به اندازه ای از این گل خشمگین شد که واکنشی شبیه به روزهای بازی اش نشان داد. کان که در کنار هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، بازی را تماشا می‌کرد، بعد از فریاد بلند، در صندلی اش فرو رفت و چیزی نمانده بود که از روی آن بیفتد.

1751505
1751504
1751554

بایرن می توانست با این پیروزی حداقل به طور موقت به صدر جدول بوندس لیگا صعود کند اما اکنون با 16 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و دورتموند هم تنها به دلیل تفاضل گل کمتر، چهارم است. اونیو برلین و فرایبورگ که هر دو یک بازی کمتر انجام داده اند و 17 امتیاز دارند، در رتبه های اول و دوم هستند.
 

دیدگاه‌ها