کد خبر : 1847258 | 17 مهر 1401 ساعت 08:15 | 333 بازدید | 0 دیدگاه

اعزام شناگران شانس مدال به بازی‌های پاراآسیایی

سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: با وجود این که ۶ شناگر به اردوی آماده سازی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دعوت شدند اما تنها شناگرانی به این رویداد اعزام می شوند که شانس کسب مدال داشته باشند.

اعزام شناگران شانس مدال به بازی‌های پاراآسیایی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علیرضا ایزدی با اشاره به دعوت از ۶ شناگر به اردوی آماده سازی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: رضا جوادی، علی محمودخانی، سینا ضیغمی نژاد، ابوالفضل نگارستانی، شاهین ایزدیار و ابوالفضل ظریف ۶ شناگر دعوت شده به اردوی آماده سازی بازیهای پارآسیایی هستند که این نفرات تا پایان سال در اردو حضور خواهند داشت و سپس بعد از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، نفرات نهایی اعزامی به هانگژو چین مشخص خواهد شد.

وی گفت: با توجه به این که سیاست کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام نفرات به بازی‌های پاراآسیایی شانس کسب مدال است، بنابراین کسانی که بتوانند در قهرمانی کشور بالاترین رکورد را جابجا کنند و در سیاست کمیته قرار بگیرند به چین اعزام می شوند.

ایزدی همچنین از احتمال اعزام شناگران به مسابقات جهانی خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد که هر دو نفر اول آسیا هستند و شانس کسب مدال طلا در بازیهای پاراآسیایی را دارند به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام شدند، امسال تلاش بر این است که تعداد نفرات بیشتری را به این مسابقات اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا با ۴ شناگر شرکت کرده بودیم که موفق به کسب ۶ مدال طلا و یک نقره توسط شاهین ایزدیار شدیم، امسال سعی داریم علاوه بر این که تعداد نفرات اعزامی به این بازی‌ها را افزایش دهیم، حضور کیفی و مدال آور توسط سایر شناگران اعزامی را داشته باشیم.

وی در پایان درباره علت برگزار نشدن اردوی شناگران در استخر آزادی، اظهار کرد: این دوره به دلیل تداخل تمرینات و مسابقات تیم ملی واترپلو در استخر آزادی شرایط برای برگزاری اردوی شناگران معلول فراهم نشد و مجبور شدیم تمرینات خود را به استخر ۹ دی که ۵۰ متر است، انتقال دهیم اما از اردوی بعدی تمرینات خود را مجددا در استخر آزادی پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها