کد خبر : 1847295 | 17 مهر 1401 ساعت 11:33 | 16.1K بازدید | 7 دیدگاه

مرخصی اجباری برای مگوایر: استراحت کن کاپیتان!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به هری مگوایر اجازه داده که این هفته را به تعطیلات برود.

مرخصی اجباری برای مگوایر: استراحت کن کاپیتان!

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر این فصل نیز مانند فصل گذشته با شرایط دشواری روبه‌روست و به نظر می‌رسد که قرار نیست به این زودی بهبودی در شرایط او حاصل شود. 
این مدافع انگلیسی فصل گذشته روزهای بسیار سختی را سپری کرد و پس از اشتباهات متعدد و تاثیرگذاری که در زمین مرتکب شد به نیمکت فرستاده شد. او امیدوار بود که حضور تن‌هاخ شرایط را تغییر دهد اما این مربی هلندی هم تصمیم گرفت از لیساندرو مارتینز و رافائل واران در قلب خط دفاع تیمش استفاده کند. 
افت فاحش این بازیکن در حالی رخ داده است که گرت ساوت‌گیت در آستانه جام جهانی 2022 قطر نشان داده است که هنوز به او اعتماد دارد و می‌خواهد از این بازیکن در این رقابت‌ها استفاده کند.

1747047


حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که تن‌هاخ استثنایی در قوانین همیشگی‌اش قائل شده و به مگوایر اجازه داده که برای بهبود شرایطش از نظر روحی و جسمی به تعطیلات برود و چند روزی را دور از این تیم سپری کند. 
مگوایر که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است نتوانست تیمش را در جریان پیروزی 2-3 برابر اومونیا در لیگ اروپا همراهی کند و در بازی این هفته لیگ برتر برابر اورتون نیز غایب خواهد بود. 
انتقادهای زیادی از ساوت‌گیت برای اطمینان بیش از حد به این مدافع انگلیسی صورت گرفته اما این مربی انگلیسی همچنان روی استفاده از این بازیکن در ترکیب تیمش تاکید دارد و امیدوار است که این تعطیلات فرصت خوبی برای بازیابی روحی و جسمی او باشد.

 

دیدگاه‌ها