کد خبر : 1847297 | 17 مهر 1401 ساعت 11:39 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

از من بیشترین توقع را برای گلزنی دارند

مومنی: باید از این استرس رها شویم

مهاجم ملوان دومین گل خود را در دیدار با صنعت نفت آبادان وارد دروازه حریف کرد تا اینگونه در اولین برد تیمش در این فصل نقش داشته باشد‌.

مومنی: باید از این استرس رها شویم

به گزارش "ورزش سه"، ملوان موفق شد اولین برد خود را مقابل صنعت نفت آبادان رقم بزند. مهدی مومنی در مورد پیروزی 2 بر یک در این دیدار به خبرنگار ما گفت: در هفته‌های قبل هم خوب بودیم اما در دفاع گروهی دچار مشکل شده و گل می خوردیم. با صحبت های کادر فنی نقاط مثبت مان را پیدا کردیم و توانستیم در زمین خودمان بازی خوبی انجام بدهیم. موقعیت‌هایی در نیمه اول ایجاد کردیم اما در نهایت از روی نقطه پنالتی گل زدیم. صنعت هم تیم خوبی بود اما خدا‌ را شکر نیمه اول یک بر صفر برنده به رختکن رفتیم. هفته های گذشته زود گل میخوردیم و نمی توانستیم به بازی برگردیم اما اولین برد را به دست آوردیم. باید بیشتر تلاش کنیم و نگاهمان به میانه های جدول باشد. هفته به هفته شرایط بهتر خواهد شد.

او در مورد گلی که به ثمر رساند توضیح داد: تا به این جای کار 2 گل زده ام. به خاطر میانگین قدی که تیم ما دارد، بنده مهاجم نوک هستم. همه از من انتظار گل زدن دارند. تمام بچه ها تلاش می کنند و بد شانسی گریبانگیر ما شده و فشار روانی زیادی روی ما بود. اگر مقابل حریفان گل نخوریم می توانیم به گل برسیم و این روند را ادامه بدهیم. باید این نکته را در نظر بگیریم که  بازی ها هفته به هفته سخت تر می شود. امیدوارم بتوانیم دست پر برگردیم.

1720868

مهاجم  ملوان در مورد شرایط آب و هوایی در نیمه دوم و شدت گرفتن باران عنوان کرد: بارش باران خیلی شدیدی نبود و در ۲۰ دقیقه پایانی شدید شد. در کل روی زمین آب جمع می شود و زمین هم گل نمیشود. هر تیمی به انزلی بیاید شرایط همین است. هم حریفان و هم ما باید به این موضوع عادت کنیم و آب و هوا بهانه خوبی نیست. فرقی نمی کند با تیم بالای جدول بازی داشته باشیم یا پایین جدول. باید بتوانیم به رده‌های بالا برویم و از استرس خارج شویم‌‌.

وی در مورد دیدار با هوادار در هفته نهم توضیح داد: هوادار تیم خوبی است و در بازی بیرون از خانه خود مقابل مس کرمان به پیروزی رسیده ما هم بعد از چند سال به لیگ برتر آمدیم. تجربه نیمی از بازیکنان ما خیلی کم است. واقعا جایگاه ملوان پانزدهمی نیست. باید ۴,۵ پله بالاتر از این برویم. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که پیروز شویم. در هفته پیش رو تلاش مان را دو برابر می کنیم. هر هفته کار سختی داریم ولی باید برنده بازی باشیم.

مومنی یادآور شد: امیدوارم در بازی بعد برنده شویم که حداقل برای هواداران ملوان یک دل خوشی ایجاد کنیم و از این شرایط جدولی خارج شویم.

دیدگاه‌ها