کد خبر : 1847493 | 18 مهر 1401 ساعت 13:55 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

مومنی: یک پنالتی ملوان مقابل نفت سوخت

مهاجم جنوبی ملوان بندرانزلی مدعی است با دستیابی به اولین پیروزی فصل آنها اکنون با اعتمادبنفس بالاتر آماده ادامه رقابت‌ها خواهند شد.

مومنی: یک پنالتی ملوان مقابل نفت سوخت

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در هفته هشتم به اولین برد فصل خود دست یافت تا نگرانی بابت سقوط این تیم کمی کاهش یابد و انزلی‌چی‌ها به آینده امیدوارتر باشند. مهدی مومنی مهاجم تاثیرگذار ملوان درباره نمایش تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی داخل خانه داشتیم باید فشار می‌آوردیم تا اولین برد خودمان را کسب کنیم. واقعاً به این 3 امتیاز نیاز داشتیم. ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف و مسائل روحی روانی خودمان کار کرده بودیم. در نیمه اول توانستیم پنالتی بگیریم و آن را تبدیل به گل کنیم و نیمه اول را برنده به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با تلاش‌هایی که داشتیم توانستیم موقعیت خوبی کسب کنیم. خدارا شکر گل دوم تیم هم به ثمر رسید و زحمات بچه‌ها از طریق بنده به ثمر نشست. بابت اینکه بازی موثری داشتیم، خیلی خوشحالیم. در دقایق پایانی متاسفانه یک گل خوردیم و طبیعی بود که حریف فشار زیادی بیاورد. درست است آنها در انتهای جدول قرار دارند اما بازیکنان خوب و با تجربه‌ای در اختیار دارند. یک ربع آخر من نیمکت‌نشین بودم، اما استرس داشتم که نکند نتیجه تغییر کند.

مومنی که پنالتی دوم تیمش را در این بازی در تقابل با احسان مرادیان کسب کرد، درباره اعتراض دروازه بان حریف گفت: زودتر از احسان مرادیان به توپ رسیدم اما او بدون احتیاط با دستان باز به سمت من آمد و به پایم برخورد کرد. به نظر من قطعاً پنالتی بود چرا که بعد از برخورد با مرادیان پشتک زدم. دیگر چطور باید پنالتی اعلام شود؟ ضمن اینکه قبل‌تر از آن هم روی سجاد بازگیر در محوطه جریمه خطا شد که ما از عدم اعلام پنالتی تعجب کردیم.

مهاجم ملوان درباره شرایط این تیم در ادامه مسیر گفت: مشکلی وجود ندارد. فقط اینکه تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و طبیعتاً‌ زمان می برد به پختگی لازم برسد. اگر چه در هفته‌های گذشته کم امتیاز گرفتیم اما با کیفیت بودیم. اگر بدشانسی گریبانگیر تیم ما نمی‌شد، قطعاً زودتر پیروزی را کسب می‌کردیم.

دیدگاه‌ها