کد خبر : 1847314 | 17 مهر 1401 ساعت 13:00 | 15.7K بازدید | 3 دیدگاه

پاسخ راشفورد به کین: نباید از باخت ناراحت شوم؟

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، نسبت به انتقادهایی که از زبان بدن او مطرح شده است واکنش نشان داد.

پاسخ راشفورد به کین: نباید از باخت ناراحت شوم؟

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد در چند سال اخیر همیشه یکی از بازیکنانی بوده که زیر ذره‌بین رسانه‌ها و منتقدان قرار داشته و با انتقادهای بسیاری روبه‌رو شده است. 
یکی از نکاتی که بسیار به آن توجه شده، زبان بدن این بازیکن در زمین است که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان قرار گرفته است و این بار همین ویژگی در جریان بازی برابر منچسترسیتی که با شکست 3-6 شیاطین سرخ همراه بود برای او دردسرساز شد. 
روی کین، کاپیتان سابق یونایتد، یکی از افرادی بود که به شدت از این موضوع انتقاد کرد و گفت که در یونایتد نباید در هنگام از دست رفتن موقعیت سر تکان داد، بلکه باید آستین‌ها را بالا زد و تلاش کرد. 

1734003


راشفورد در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« زمان‌هایی هست که همه ما از شرایطی که در آن قرار داریم ناراحت و ناامید می‌شویم و این موضوعی طبیعی است، اینطور نیست؟ ما بازیکنانی هستیم که دوست داریم ببریم و به همین دلیل برای یونایتد بازی می‌کنیم. انتظارات ما از خودمان و یکدیگر بالا است. از هرکدام از ما بپرسید می‌بینید که از تساوی یا شکست خوشحال نمی‌شویم.»
این ستاره انگلیسی با اشاره به فشاری که با بازی با پیراهن یونایتد به بازیکنان وارد می‌شود گفت:« من دیدارهای بسیاری را برگزار کرده‌ام و تجربیات متفاوتی داشته‌ام. در یونایتد از ما انتظار می‌رود که در اکثر دیدارها با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.»

 

دیدگاه‌ها