کد خبر : 1847318 | 17 مهر 1401 ساعت 13:36 | 41.6K بازدید | 9 دیدگاه

سرلک با کشیدگی عضله در جمع ملی‌پوشان

دو گروه پزشکی مشغول درمان هافبک پرسپولیس

میلاد سرلک هافبک تیم پرسپولیس از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است.

دو گروه پزشکی مشغول درمان هافبک پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در حالی مقابل سپاهان به نتیجه تساوی رسید که در نیمه اول این بازی میلاد سرلک از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد. این مصدومیت برای او در یک برخورد وسط زمین پیش آمد اما او تا پایان نیمه در زمین باقی ماند و به کار ادامه داد.

با این حال بین نیمه یحیی او را تعویض کرد و سینا اسدبیگی را به جای سرلک به زمین فرستاد تا مشخص شود آسیب دیدگی هافبک ملی‌پوش پرسپولیس جدی است.

سرلک پس از بازی توسط کادر پزشکی پرسپولیس معاینه و نتیجه ام ار ای او امروز در اختیار کادرپزشکی پرسپولیس قرار گرفت و مشخص شد که مصدومیت وی کشیدگی همسترینگ است.

با این حال او دیروز در کمپ تیم‌های ملی حاضر شد و در بخشهایی از تمرین ملی‌پوشان را همراهی کرد اما باتوجه به احساس درد، امکان حضور در بخشهای اصلی تمرین را نداشت‌.

1751637
میلاد سرلک امروز در کمپ تیم‌های ملی حضور یافت تا در تمرین تیم کی‌روش شرکت کند

باتوجه به وضعیت سرلک ممکن است آسیب‌دیدگی او منجر به غیبتش در دیدار با مس رفسنجان شود.

نکته مهم اینکه آخرین مصدوم پرسپولیس از ناحیه همسترینگ سعید صادقی بود که به سرعت و پس از چند روز مهیای حضور در زمین شد اما پیش از او سیامک نعمتی برای 6 هفته به دلیل پارگی همسترینگ از میادین دور بود.

نتایج تست او امروز به دست باشگاه پرسپولیس رسید و دکتر حقیقت در این خصوص اعلام کرد: برای میلاد سرلک ام‌آرآی انجام و روز یکشنبه با دریافت پاسخ آن به صورت قطعی مشخص شد این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است.

بنابراین باتوجه به اینکه مصدومیت او کشیدگی است، مشکل خاصی برای حضور در اردوی بعدی تیم‌ملی نخواهد داشت.

1751638
هافبک دفاعی پرسپولیس روز گذشته نیز در جمع بازیکنان تیم ملی حضور داشت‌

دیدگاه‌ها