کد خبر : 1847333 | 17 مهر 1401 ساعت 14:31 | 7.4K بازدید | 7 دیدگاه

باید تن‌مان به بازیکنان بزرگ دنیا بخورد

درخشانی: گلر ژاپن جلوی ایران ایستاد و بهترین شد

درخشانی، بازیکن فوتسال ایران می‌گوید نیاز به انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ داریم.

درخشانی: گلر ژاپن جلوی ایران ایستاد و بهترین شد

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین درخشانی، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا گفت: بازی مقابل ژاپن بسیار خوب بود. بازی فینال حساسیت‌های خودش را دارد و ما حدود ۱۰ نفر بودیم که تجربه بین‌المللی نداشتیم، شرایط فینال شرایط سختی است و به خصوص بازی مقابل ژاپن که یکی از تیم‌های خوب دنیاست دشوار است. ما هر چه زدیم به در بسته خورد و می‌توانم بگویم روز خوب گلر آنها بود چون هر چقدر بچه‌های می‌زدند به تیر می‌خورد یا گلر می‌گرفت.

او در مورد اینکه گلر ژاپن بهترین گلر آسیا شد بیان کرد: بله یک بازی مقابل ما ایستاد و بهترین گلر آسیا شد.

درخشانی در مورد بازی با ژاپن اضافه کرد: به هر حال بازی فینال است. ما در بازی جلو افتادیم اما زمانی که عقب افتادیم مقداری فشار روی بچه‌ها بیش‌تر شد و روی همین تجربه نداشتنِ بچه‌ها این اتفاق افتاد. بچه‌ها باید در فینال آسیا بازی می‌کردند و زمانی که مقابل ژاپن عقب می‌افتید باید چنین فشاری را تحمل کنید اما من می‌گویم اگر توپ‌های ما به گل تبدیل می‌شد شاید الان نتیجه ۴ بر ۲ یا ۵ بر ۲ برای ما بود.

درخشانی در مورد نیاز به انجام بازی‌های دوستانه بیشتر گفت: شاید اگر بازی‌های دوستانه بزرگ مقابل تیم‌های برزيل، آرژانتین، اسپانیا یا قدرت‌های سنتی فوتسال جهان داشتیم الان صحبت از قهرمانی ایران راحت‌تر بود. برای آینده بحث همین موضوع است. ژاپن قبل از اینکه به جام ملت‌های آسیا بیاید دو بازی دوستانه بسیار خوب مقابل برزیل انجام داد و ما هم نیاز داریم مقابل تیم‌های بزرگ مانند پرتغال، برزیل و آرژانتین بازی کنیم و شانه ما به شانه بازیکنان بزرگ بخورد تا بتوانیم در این شرایط سخت، راحت‌تر بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها