کد خبر : 1847478 | 18 مهر 1401 ساعت 13:25 | 991 بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پولادگر به برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزات ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا سلیمانی به عنوان دبیر به فدراسیون ژیمناستیک باز می گردد، گفت: چه سلیمانی چه هر فرد دیگری که بتواند انتخابات این فدراسیون را برگزار کند، مورد استفاده قرار می گیرد.

واکنش پولادگر به برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سید محمد پولادگر در دومین کنگره شهدای ورزش کشور با اشاره به اینکه شهدا ارزشمندترین و والاترین انسان هایی هستند که در تاریخ معصر کشور حماسه آفریدند، اظهار کرد: این حماسه در تاریخ کشور بی نظیر است و در دوران دفاع مقدس بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی برای حضور در صحنه نبرد حق علیه باطل ایثارگرانه حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما این است نام و خاطره این عزیزان را به عنوان الگو و شاخص به اقشار جامعه معرفی کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه هر جامعه ای الگوی خاص خود را می خواهد، عنوان کرد: امروز باید به صورت صنفی و خاص به خیل شهدای دفاع مقدس نگاه کنیم.

پولادگر افزود: در قشر ورزشکاران کشور ارزشمندترین چهره های شاخص که به عنوان الگو می توانیم معرفی کنیم قهرمانانی هستند که علی رغم توانایی در رشته های خود سالیان سال افتخار آفرینی کردند اما ایثارگرانه برای دفاع از کیان انقلاب و کشور جان خود را نثار کردند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران باید بدانند امروزه که در شرایط قرار داریم و دشمن در حال سیاه نمایی است و وحدت ملی و امید مردم را هدف قرار داده، خاطرنشان کرد: باید چهره های شهدای عزیز خود را به مردم نشان دهیم و به یاد بیاوریم چه افرادی برای اقتدار انقلاب جان خود را فدا کردند؛ امروز چهره های ورزشی آبرومند باید برای حفظ وحدت ملی و انگیزه مردم پا به میدان بگذارند و فضای عمومی جامعه را از آلودگی پا کنند.

دیدگاه‌ها