کد خبر : 1847484 | 18 مهر 1401 ساعت 13:42 | 18K بازدید | 14 دیدگاه

با پشت سر گذاشتن چالش سنگین و دشوار؛

امیری می‌خواهد در جام جهانی باشد (عکس)

تنها مشکلی که می‌تواند وحید امیری را در رسیدن به دومین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش ناکام بگذارد، شرایط بدنی این بازیکن جنگنده است.

امیری می‌خواهد در جام جهانی باشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه هافبک مهاجم این سال‌های پرسپولیس از نظر تکنیکی هم شرایط خوبی دارد و بارها نشان داده قدرت برداشتن حریف مقابل خود را دارد، اما این ویژگی منحصر به فرد او نیست و در واقع تعصب و قدرت جنگندگی خیره‌کننده امیری بوده که در کنار سایر توانایی‌هایش او را به بازیکنی منحصر به فرد و خاص در فوتبال ایران بدل کرده است؛ بازیکنی که توانایی بازی در پست‌های مختلف را دارد و کی‌‍روش هم احتمالا روی خصوصیت چند بُعدی امیری حساب ویژه‌ای باز کرده است.
طی سال‌های اخیر بارها پیروزی‌های مهم پرسپولیس و تیم ملی در شب یا روزهایی رقم خورده که وحید امیری ستاره مسابقه بوده و با دوندگی‌های بی امان خود بازیکنان حریف را هم در دفاع و هم در حمله با مشکل مواجه کرده است. مروری گذرا بر بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی نیز این موضوع را آشکار می‌کند و امیری را در میان بازیکنان کلیدی تیم اسکوچیچ در مسیر رسیدن به قطر قرار می‌دهد.
اما مصدومیتِ سنگین از ناحیه کمر سبب شد تا وحید امیری چند ماهی از میادین فوتبالی دور شود و سرانجام در دیدار برابر اروگوئه بود که برای دقایقی در نیمه دوم فرصت بازی به دست آورد. البته که همین حضور چند دقیقه‌ای نشان داد فرسنگ‌ها از چیزی که می‌تواند باشد فاصله دارد.
با این حال این روزها با علم به مصدومیت شدیدی که امیری پشت سر گذاشته و زمان کمی که تا جام جهانی باقی مانده، کی‌روش و کادرش تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا این بازیکن را به قطر برسانند و سرمربی پرتغالی تیم ملی امیدوار است بتواند مهره‌ای به آمادگی روزهای امیری در جام جهانی روسیه در اختیار داشته باشد؛ باید دید چند هفته دیگر که لیست نهایی تیم ملی اعلام می‌شود امیری توانسته از نظر بدنی به مرحله حضور در این مسابقات برسد یا مجبور به تماشای مهم‌ترین تورنمنت جهان از خانه می‌شود.

دیدگاه‌ها