کد خبر : 1847505 | 18 مهر 1401 ساعت 14:49 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

اولتیماتوم سرمربی تیم ملی کاراته به علیپور!

سرمربی تیم ملی کاراته، گفت: تا روز 20 مهرماه منتظر علیپور خواهیم بود و اگر در اردو حضور پیدا نکند، گلشاد نژاد را جایگزین او خواهیم کرد.

اولتیماتوم سرمربی تیم ملی کاراته به علیپور!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری فارس، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کاراته بانوان در حالی اعلام شده که هیچ خبری از نماینده وزن 61- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان نیست.  این در حالی است که تیم ملی کاراته بانوان قرار است در مسابقات بین المللی و قهرمانی آسیا 2022 به میزبانی ازبکستان حضور پیدا کند. اردوی تیم ملی بانوان نیز از بیستم مهرماه آغاز خواهد شد، اما همچنان معرفی نماینده وزن 61- کیلوگرم در هاله ای از ابهام است.

فرحناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به این سوال که دلیل عدم حضور رزیتا علیپور در تیم ملی بانوان چیست، اظهار داشت: رزیتا علیپور از قهرمانان خوب و با اخلاق ما است. بعد نتایجی که در بازیهای کشورهای اسلامی برای علیپور رقم خورد، او یک مقدار خسته بود و واقعا از لحاظ روحی نیاز به استراحت و ریکاوری داشت. ما پس از کاراته وان باکو به علیپور استراحت دادیم تا از لحاظ روحی ریکاوری کند.

وی در ادامه افزود: برای همین فعلا کسی را در وزن 60- کیلوگرم معرفی نکردیم تا روز شروع اردو، چون ما یک نماینده دیگر در این وزن داریم. ضمن اینکه ما به علیپور استراحت داد‌ه‌ایم او گفته بود که می آید.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما یک بازیکن حرفه‌ای در حد و اندازه رزیتا علیپور که خیلی هم با تجربه است، باید با یک شکست با همه قطع ارتباط کند و از دسترس خارج شود و کادرفنی هیچ اطلاعی از او نداشته باشد و همچنان منتظر بازگشت او بماند؟ آیا این مصداق بازیکن سالاری نیست که شما تا روز آخر بدون اطلاع از او منتظر بازگشتش باشید؟گفت: این آخرین فرصتی است که ما به او داده‌ایم و تا روز 20 مهرماه منتظر علیپور خواهیم بود و اگر در اردو حضور نداشته باشد، «آتوسا گلشاد نژاد» در این وزن به عنوان نفر اول خواهد بود و ما  روی او کار می کنیم و جایگزین علیپور خواهد شد.

وی در واکنش به این سوال که آیا در صورت عدم بازگشت علیپور به اردوی تیم ملی بازیکن دیگری را به جای او معرفی خواهید کرد؟ گفت: بله ما «آتوسا گلشاد نژاد» نفر دوم تیم ملی را در اختیار داریم، او جوان شایسته‌ای است که در صورت عدم حضور علیپور میتواند به ما در وزن 61-کیلوگرم کمک کند.

ارباب در پاسخ به این سوال که علیپور در آخرین مصاحبه های خود گلایه‌های داشته، آیا دخالتی در تیم ملی بانوان از سوی فرد خاصی صورت گرفته که او دلخور شده است یا خیر گفت: خیر دخالتی نبوده است.

دیدگاه‌ها