کد خبر : 1847550 | 18 مهر 1401 ساعت 20:41 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

قربانی جدید در بوندس‌لیگا: سرمربی اشتوتگارت اخراج شد

باشگاه اشتوتگارت اعلام کرد سرمربی‌اش پیگرینو ماتاراتزو را اخراج کرده است. او از ابتدای فصل نتوانسته بود با اشتوتگارت حتی یک پیروزی به‌دست بیاورد.

قربانی جدید در بوندس‌لیگا: سرمربی اشتوتگارت اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، اشتوتگارت در فصل جدید بوندس‌لیگا 9 بازی انجام داده و حتی یک برد به‌دست نیاورده است. این تیم از شروع فصل پنج تساوی به‌دست آورده و چهار بار مقابل حریفان خود شکست خورده است و در حال حاضر با پنج امتیاز از 9 بازی در رتبه هفدهم جدول قرار دارد.

شکست دیروز مقابل یونیون برلین کاسه صبر مدیران باشگاه را لبریز کرد تا امروز رسما حکم به اخراج سرمربی چهل و چهار ساله‌شان پیگرینو ماتاراتزو بدهند.

سوِن میسلینتات، مدیر ورزشی اشتوتگارت، امروز با اعلام این خبر گفت:" ما حدود سه سال پیش پیگرینو را استخدام کردیم. در آن زمان به قابلیت‌های او اعتماد کامل داشتیم. او نه تنها انتظارات ما را برآورده کرد بلکه از خیلی جهات بهتر از انتظار ظاهر شد. ما حتی در شرایط دشوار از نظر ورزشی او را زیر سوال نبردیم چون می‌دانستیم او برای ما و مسیری که در نظر گرفته‌ایم بهترین مربی است.

1752033

ما فصل گذشته در آخرین لحظه توانستیم از سقوط جلوگیری کنیم ولی برای فصل جدید امیدهای زیادی داشتیم. ولی متاسفانه نتایج تیم تا این لحظه نتوانسته ما را به آن امیدها امیدوارتر کند. حالا به جایی رسیده‌ایم که معتقدیم چاره‌ای جز خداحافظی با پیگرینو نداریم. من از این بابت واقعا متاسفم و می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از او تشکر کنم".

پیگرینو ماتاراتزو هم در این باره گفت:" مسیر مشترک ما و اشتوتگارت امروز به پایان رسید. ما سالهای باشکوه و دشواری را پشت سر گذاشتیم و لحظاتی بی‌نظیر را تجربه کردیم. من خاطراتی از این تیم دارم که تا ابد در ذهنم خواهد ماند. از فرصتی که باشگاه در اختیار من گذاشت واقعا سپاسگزارم. اشتوتگارت باشگاه بی‌نظیری است که فقط در صورتی درکش خواهید کرد که اینجا کار کنید. برای این تیم، این باشگاه و هوادارانش آرزوی بیشترین موفقیت‌ها را دارم".

دیدگاه‌ها