کد خبر : 1847561 | 18 مهر 1401 ساعت 23:25 | 16.4K بازدید | 7 دیدگاه

آغاز بدشانسی‌های پاتر: کانته نیامده مصدوم شد

انگولو کانته، ستاره مصدوم چلسی که انتظار می‌رفت به زودی به ترکیب تیمش برگردد؛ بار دیگر در تمرین‌ها مصدوم شد تا نگرانی جدیدی برای کادر فنی این تیم به‌وجود آورد.

آغاز بدشانسی‌های پاتر: کانته نیامده مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که بازیکنان چلسی در آستانه بازی فرداشب مقابل میلان در لیگ قهرمانان امروز به ایتالیا سفر کردند؛ انگولو کانته، ستاره فرانسوی مصدوم آبی‌های لندن در این سفر تیمش را همراهی نکرد.

باشگاه چلسی تایید کرد که کانته در آخرین تمرین چلسی بار دیگر با مصدومیت مواجه شده است. او مدتی بود که نمی‌توانست برای این تیم به میدان برود چرا که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود. مصدومیت اولیه کانته روز 14 آگوست در جریان تساوی 2-2 چلسی مقابل تاتنهام اتفاق افتاد.

1752056

با اینکه کانته مدتی بود در تمرینها حضور داشت و گمان می‌رفت به زودی به ترکیب چلسی برگردد اما او در آخرین تمرین تیمش بار دیگر دچار مشکل شده و چلسی تایید کرد که مصدومیت همسترینگ کانته عود کرده است.

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، امروز مصدومیت جدید بازیکن فرانسوی‌اش را تایید کرد و گفت کادر فنی این تیم نگران او و منتظر دریافت نتایج معاینات پزشکی و اسکن‌های او است.

مصدومیت‌های کانته جدید نیست و او در سالهای گذشته چند بار از ناحیه زانو و همسترینگ دچار مشکل بوده است. با تایید چلسی شکی نیست که کانته در بازی فردا مقابل میلان حضور ندارد. این دهمین بازی پیاپی‌ای است که ستاره فرانسوی در این فصل نمی‌تواند با پیراهن تیمش به میدان برود.

دیدگاه‌ها