کد خبر : 1847596 | 19 مهر 1401 ساعت 11:46 | 17.2K بازدید | 18 دیدگاه

روی کین:

آرسنال بزرگ‌ترین رقیب سیتی برای قهرمانی است

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که آرسنال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر است.

آرسنال بزرگ‌ترین رقیب سیتی برای قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی آرسنال برابر لیورپول باعث شد که این تیم همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بماند و این فرصت را به سیتی ندهد که جای آنها را در جایگاه اول تصاحب کند. 
آنها در حال حاضر هشت پیروزی از 9 بازی را به نام خودشان به ثبت رسانده‌اند و یک امتیاز بیشتر از شاگردان پپ گواردیولا کسب کرده‌اند که با تمام وجود در تعقیب این تیم هستند. 
کین که در حال حاضر به عنوان کارشناس با شبکه اسکای اسپورت همکاری دارد از اعتماد به نفس بازیکنان آرسنال تا این جای فصل تمجید کرد و مدعی شد که آنها این فرصت را دارند که پس از سال‌ها جام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنند. 

1751771
کاپیتان سابق یونایتد در این‌باره گفت:« آنها با اعتماد به نفس بالایی بازی می‌کنند و از نظر جسمی نیز توانایی زیادی دارند. آنها از تجربه خوبی در خط میانی برخوردار هستند و بازیکنان جوان بسیار با استعدادی در ترکیب این تیم دیده می‌شود. شاگردان آرتتا به خوبی گل می‌زنند، ارتباط خوبی در سراسر زمین دارند و در حال حاضر بزرگترین رقیب منچسترسیتی به حساب می‌آیند.»
پیش از این پپ گواردیولا نیز در صحبت‌هایش از نمایش درخشان این فصل آرسنال تمجید کرده و مدعی شده بود که آنها بهترین تیم فصل 23-2022 تا این جای کار بوده‌اند که توانسته‌اند عملکردی بهتر از سیتی در زمین ارائه کنند. 
 

دیدگاه‌ها