کد خبر : 1847610 | 19 مهر 1401 ساعت 13:17 | 17.3K بازدید | 53 دیدگاه

این وضعیت شرم آور است؛

پاشایی: استقلال می‌خواهد بر عملکرد داوران تاثیر بگذارد

مربی ذوب آهن می‌گوید باشگاه استقلال اجازه صحبت و بیانیه در مورد بازی پیش‌رو را ندارد.

پاشایی: استقلال می‌خواهد بر عملکرد داوران تاثیر بگذارد

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 48 ساعت تا بازی ذوب‌آهن - استقلال، حسین پاشایی مربی تیم ذوب‌آهن با اشاره به این بازی گفت: ما تمرینات منظم خودمان را انجام می‌دهیم و امیدواریم که بتوانیم مثل بازیهای قبلی نمایش خوبی داشته باشیم و البته امیدواریم که از فرصت‌ها استفاده بهتری داشته باشیم. ما به عنوان کادرفنی و بازیکنان، تلاش می‌کنیم در تمرینات خودمان را ارتقا دهیم و روی نقاط ضعف و قوتمان کار کنیم تا هر بازی بهتر از بازی قبلی باشیم و این وظیفه‌ای است که روی دوش خود می‌بینیم.

او با اشاره به دیدار مقابل نساجی اظهار داشت: همانطور که دیدید کارشناسان داوری هم تائید کردند که در این بازی یک گل سالم ما اعلام نشده است. آقای تارتار در نشست خبری بعد از بازی گفتند که این گل درست بوده و اگر درست نباشد، من وظیفه خودم می‌دانم که عذرخواهی کنم. به نظرم این کاری است که همه مربیان و مسئولان تیمها باید انجام بدهند و نباید اینطور باشد که بلافاصله بعد از بازی بگویند شش پنالتی برای ما نگرفتند و بعد که مشخص شد هیچ‌کدام درست نبوده، بازهم فرار رو به جلو کنند.

مربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا منظورش استقلال است؟ عنوان کرد: به هر حال همه چیز مشخص است. به ما ارتباطی ندارد که سایرین چه می‌گویند اما تاسف آور است که می‌خواهند به این شکل روی بازی تاثیر بگذارند. آنها یک بیانیه هم دادند و پیش پیش به استقبال بازی بعدی رفتند؛ آیا این نمونه بارز تلاش برای تاثیرگذاری روی عملکرد داوران نیست؟ شما که فهمیدید در این بازی هم نظر اشتباه دادید، چرا می‌خواهید کمیته داوران را بدهکار خودتان نشان بدهید؟

دستیار تارتار در مورد نگرانی این تیم گفت: ذوب آهن همیشه و در تمام این سالها بیشترین ضرر را از داوری داشته. نه این که حالا ما اینجا باشیم و این را بگویم، قبل از ما هم اینطور بود. حالا حریف این تیم هم قصد دارد با بیانیه و مصاحبه و جنجال، بر عملکرد داور تاثیر بگذارد و در این وضعیت طبیعی است که ما نگران باشیم.

پاشایی همچنین گفت: من از کمیته انضباطی و اخلاق هم درخواست دارم تا با دقت بیشتری مصاحبه مربیان و مسئولان را دنبال کنند. کسی که بلافاصله بعد از بازی در نشست خبری ادعایی را در مورد داوری مطرح می‌کنند و بعد که می‌فهمند اشتباه کردند هم هیچ مسئولیتی نمی‌پذیرند و این باعث می‌شود که هم شان داوران رعایت نشود و هم تفاوتی بین مربی ای که ادعای غلط دارد با کسی که احترام می‌گذارد، مشخص نمی‌شود.

وی افزود: به نظر من داوران ایرانی قشر شریف، شایسته و مظلوم هستند. ما باید به آنها کمک کنیم تا باوجود کمبود امکانات، بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند. امیدوارم داور این بازی هم بدون ایراد قضاوت کند و هیچ اثری از این شلوغ‌کاری‌ها نگیرد. برای باشگاه بزرگی مثل استقلال شرم آور است که مسئولانش با این روش‌ها قصد گرفتن امتیاز دارند.

دیدگاه‌ها