کد خبر : 1847613 | 19 مهر 1401 ساعت 13:33 | 32.2K بازدید | 6 دیدگاه

منشا و شانس‌هایی که یکی یکی می‌سوزند؛

آقای گل‌فصل گذشته در حسرت یک گل!

با پایان هفته هشتم گادوین منشا همچنان در حسرت گلزنی مانده است.

آقای گل‌فصل گذشته در حسرت یک گل!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع مسابقات لیگ بیست و دوم اضافه شدن لوسیانو پریرا ( شیمبا) به خط هجومی مس رفسنجان و تغییراتی که محمد ربیعی در آرایش نفراتش با روی آوردن به دومهاجم هدف ایجاد کرد، گمانه‌زنی‌ها از ایجاد یک خط حمله زهردار در خط آتش نارنجی‌پوشان رفسنجانی خبر می‌داد ولی تا پایان هفته هشتم ماجرا به شکل دیگری رقم خورده است.
البته شیمبا که از فولادخوزستان به مس پیوست، تاکنون توانسته رضایت کادر فنی را جلب کند و با به ثمر رساندن یک گل و گرفتن یک پنالتی تاحدودی وظیفه خود را انجام داده، اما در مورد منشا شرایط متفاوت و کمی نگران کننده است.
گادوین منشا در ابتدای لیگ بیست و یکم از گل‌گهر سیرجان به مس رفسنجان پیوست و خیلی زود توانست خودش را با شرایط تیم جدید وفق بدهد و در پایان فصل هم عنوان آقای گلی را با 14 گل از آن خود کرد، اما این بازیکن با پایان هفته هشتم لیگ برتر هنوز موفق به گلزنی نشده است.

1752132

البته اگر به موقعیت‌هایی که او طی این هشت مسابقه از دست داده نگاهی گذرا داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که شاید او در صورت به کار گرفتن دقت بیشتر می‌توانست حالا به جای لوکادیا که 4 گله و در صدر جدول گلزنان است، بهترین گلزن مسابقات باشد. او تاکنون 2 پنالتی از دست داده و دو موقعیت تک به تک هم در مصاف با نفت آبادان و تراکتور ( دو بازی آخر مس رفسنجان) نصیب او شد که اگر مثل همیشه آنها را به گل تبدیل می‌‎کرد، در حال حاضر با مهاجم هلندی پرسپولیس در صدر جدول گلزنان قرار داشت.
مس رفسنجان با پیروزی مقابل تراکتور توانست به سه امتیازی صدر جدول برسد و حالا آنها آماده دیدار روز پنج شنبه برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی می‌شوند؛ دیداری که اگر با گلزنی منشا همراه شود، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کادر فنی مس رفسنجان برای حضور بهتر  و مقتدرانه‌تر در لیگ بیست و دوم رفع خواهد شد.

دیدگاه‌ها