کد خبر : 1847710 | 20 مهر 1401 ساعت 01:20 | 32.7K بازدید | 23 دیدگاه

مشکل رودیگر جدی نیست

آنچلوتی: بازهم ثابت شد رئال تسلیم نمی‌شود

کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، روحیه جنگندگی و تسلیم‌ناپذیری شاگردانش را ستود. رئال در شبی که تا دقیقه 95 از شاختار عقب بود، بازی را مساوی کرد.

آنچلوتی: بازهم ثابت شد رئال تسلیم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امشب رئال مادرید در یک بازی خارج از خانه مقابل شاختار دونتسک قرار گرفت و با اینکه تا دقایق پایانی با یک گل از میزبان عقب بود، در نهایت موفق شد روی گل دقیقه 5+90 آنتونیو رودیگر کار را به تساوی بکشاند. به این ترتیب صعود رئال به دور بعد لیگ قهرمانان قطعی شد.

1752260

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری پس از بازی گفت:«خوب بازی نکردیم ولی بار دیگر ثابت شد که ما هرگز تسلیم نمی شویم. به دور یک هشتم نهایی صعود کردیم و در شبی که به نظر می رسید تلخ تمام خواهد شد، به هدف‌مان رسیدیم.»

کارلتو ادامه داد:«شاختار در این بازی سیستمش را تغییر داده بود و با پاس های کوتاه بین مدافعان ما سعی داشت به گل برسد. متاسفانه مثل هفته های قبل نبودیم و پس از گلی که دریافت کردیم، کار برای ما سخت‌تر هم شد. در نهایت خوشحالم که بازی مساوی شد و نباختیم.»

1752310
1752301

تغییر نفرات به خاطر ال‌کلاسیکوی یکشنبه:«از دقیقه 60 تعویض‌هایی انجام دادم تا با ورود بازیکنان تازه نفس بتوانیم ورق را برگردانیم. بازیکنانی که از ابتدا بازی کردند همه آماده بودند و به خاطر تقویم فشرده، نیاز بود تا تغییراتی داشته باشیم.»

مصدومیت رودیگر پس از گلزنی:«او خونریزی زیادی داشت و صورتش جراحت زیادی برداشته بود ولی شرایطش خوب است. رودیگر حتی می خواست به زمین برگردد ولی اجازه ندادیم و خودش هم متوجه شد که شرایط بازگشت را ندارد (می خندد). فکر نمی کنم مشکل او جدی باشد.»

دیدگاه‌ها