کد خبر : 1847773 | 20 مهر 1401 ساعت 13:56 | 74.1K بازدید | 18 دیدگاه

سرمربی عصبانی به هامان منتقد حمله کرد؛

خشم کلوپ: سوال خودت رو بپرس، بدون جرقه!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از اینکه دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، دوران حضورش در این باشگاه را رو به پایان توصیف کرد، بسیار خشمگین است.

خشم کلوپ: سوال خودت رو بپرس، بدون جرقه!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل جدید را اصلا خوب شروع نکرد و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نتایج امیدوارکننده به دست نیاورد. همین مسئله باعث شد تا دتمار هامان، هافبک آلمانی سابق قرمزها، در مصاحبه اخیرش گفت:"بله، در مقطعی آنها در مورد سرمربی صحبت خواهند کرد و مطمئن نیستم که چقدر با این مسئله فاصله دارند. شرایط در لیورپول با سایر باشگاه ها متفاوت نیست. اگر نتیجه نگیرند، مربی تحت فشار قرار خواهد گرفت. 
لیورپول امشب در لیگ قهرمانان با گلاسکو رنجرز روبرو خواهد شد و وقتی روزنامه‌نگاری از کلوپ خواست تا نظرش را در مورد اظهارات هامان ابراز کند، این به یک جدال لفظی بین آنها تبدیل شد.
خبرنگار: بعد از بازی با آرسنال، گفته شد که لیورپول به یه "جرقه" نیاز داره. شما چی فکر می‌کنی؟

1752462

کلوپ: کی اینو گفته؟
خبر‌نگار: دی‌دی هامان
کلوپ: اوه، فوق‌العاده‌س. اون منبع فوق‌العاده‌ایه! همه جا براش احترام قائلن! اما این به شما این حق رو نمی‌ده که هرچی می‌خواین، بگین- به ویژه وقتی هیچ ایده‌ای ندارین!
خبرنگار: چیزی که من پرسیدم اینه که آیا شما فکر می کنین به یه جرقه نیاز دارین؟
کلوپ که به وضوح عصبانی شده بود، بطری آب را از روی میز برداشت و با چهره ای خشمگین رو به خبرنگار گفت: فکر نمی کنم دی‌دی هامان لیاقت این رو داشته باشه که از حرفش برای سوال از من استفاده کنی. یه لطفی به من بکن و از خودت سوال بپرس.

1752466

خبرنگار: خب من از این عبارت استفاده نمی‌کنم...
کلوپ: سعی کن سوالت رو بدون استفاده از کلمه "جرقه" بپرسی. حالا این یه چالشیه واسه تو.
وقتی این خبرنگار دوباره پرسید که لیورپول برای ادامه راه به چه چیزی نیاز دارد، کلوپ پاسخ داد: ما باید به مبارزه کردن ادامه بدهیم. این یک شبه اتفاق نمی‌افتد."

هامان که بین سال های 1999 تا 2006 برای لیورپول بازی کرد و با این تیم قهرمان چمپیونزلیگ شد، در انگلیس از اعتبار زیادی برخوردار است.

1752463
لیورپول در دیدار بعدی اش در لیگ برتر باید مقابل منچسترسیتی قرار بگیرد و هامان اعلام کرد که اگر شاگردان کلوپ در این دیدار به پیروزی نرسند، بحث تغییر مربی در این باشگاه مطرح خواهد شد:"اگر مقابل منچسترسیتی شکست بخورند که در حال حاضر بسیار محتمل است، هشت یا نه امتیاز با رتبه چهارم فاصله خواهند گرفت."

1752465

دیدگاه‌ها