کد خبر : 1847815 | 20 مهر 1401 ساعت 16:38 | 30.2K بازدید | 14 دیدگاه

احسانی: باید دنبال حق قانونی‌مان بدویم؛

باشگاه ذوب‌آهن به استقلال: پول ما را بلوکه نکنید

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید درآمد حاصل از تبلیغات محیطی فصل گذشته این تیم هنوز پرداخت نشده است.

باشگاه ذوب‌آهن به استقلال: پول ما را بلوکه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، دریافت درآمد حاصل از تبلیغات محیطی یکی از مهم‌ترین مباحث لیگ برتر فوتبال ایران در فصل گذشته بود و باشگاه استقلال اصرار زیادی روی این موضوع داشت و سرانجام هم توانست شرایط را تقریبا آنطور که می‌خواست پیش ببرد و از سوی سازمان لیگ حق تبلیغات محیطی به برخی از باشگاه‌ها از جمله استقلال واگذار شد.
حالا اما در شرایطی که به هفته نهم لیگ برتر در دوره بیست و دوم رسیده‌ایم و در یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته استقلال باید در فولادشهر به مصاف شاگردان مهدی تارتار برود، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به انتقاد از باشگاه استقلال پرداخته و خواهان پرداخت حق پخش دیدار فصل گذشته این تیم برابر آبی‌پوشان تهرانی شده است.
در همین زمینه علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفتگویی با "ورزش سه"، اینطور حرف‌هایش را با اشاره به دیدار فصل گذشته استقلال و ذوب آهن آغاز کرد:« چرا سازمان لیگ حق تبلیغات محیطی مسابقه ذوب آهن و استقلال را پیگیری و پرداخت نمی کند. با توجه به شرایط اقتصادی فعلی یکی از منابع درآمدی باشگاه ها حتی به صورت ناقص همین مبلغ تبلیغات محیطی است، اما نمی دانیم با توجه به واگذاری تبلیغات محیطی به برخی باشگاه‌ها، سازمان لیگ چرا پیگیر پرداخت مطالبات باشگاه ذوب‌آهن از مسابقه با تیم استقلال تهران در فصل گذشته نیست و حتی در این خصوص شفاف‌سازی هم صورت نمی‌گیرد که سهم باشگاه از این مسابقات چقدر است. »
مدیرعامل  باشگاه ذوب‌آهن ادامه می‎‌‌دهد:«آیا سازمان لیگ برای برخی باشگاه ها امتیازات خاصی را در نظر گرفته که از پرداخت حقوق سایر باشگاه ها خودداری می‌کنند. در حال حاضر با این وضعیت نه تنها برای باشگاه هایی مثل ذوب آهن وضعیت بهتر نشده، بلکه  پیچیده تر شده و باشگاه باید به دنبال مطالبات خودش که حق قانونی باشگاه است بدود.
او سپس با مطرح کردن درخواستی از سازمان لیگ حرف‌هایش را ادامه داد:«وقتی بازیکنی برای مبلغ ناچیز از باشگاه شکایت می کند سازمان لیگ سریعاً نسبت به بستن پنجره نقل و انتقالات باشگاه  اقدام می کند در حالی که می‌شود با همین مبلغ طلب بازیکنان راکتهاتر کرد یا با پرداخت به باشگاه ها آنها حساب بازیکنان را تسویه کنند. از سازمان لیگ می‌خواهم در اسرع وقت برای پرداخت مطالبات باشگاه ذوب‌آهن اقدام کند. قرار نیست مطالبات یک باشگاه به مدت زیاد در حساب باشگاه دیگر بلوکه شود. اگر باشگاهی حق خود می‌داند که برای دریافت حق پخش از ورود دوربین ها در مقطعی به ورزشگاه جلوگیری کند پس باید به حق و حقوق سایر باشگاه‌ها نیز احترام بگذارد.»

دیدگاه‌ها