کد خبر : 1847907 | 21 مهر 1401 ساعت 00:59 | 40.8K بازدید | 18 دیدگاه

دیدن رنگ قرمز در پرالتهاب‌ترین بازی مربیگری؛

اینزاگی شب دیوانه‌دار نوکمپ را تاب نیاورد

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان احتمالا هیجان‌انگیزترین و استرس‌زاترین شب خود را در دوران مربیگری تجربه کرد و درنهایت کارت قرمز داور را مقابل دیدگانش دید.

اینزاگی شب دیوانه‌دار نوکمپ را تاب نیاورد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای جبران شکست یک بر صفر هفته گذشته پا به دیدار برابر اینتر گذاشته بود و در نیمه اول هم با وجود اینکه روی چند حمله تیم میهمان شانس یار ترشتگن بود، توانست با گل دمبله پیروز به رختکن برود، اما در نیمه دوم همه چیز عوض شد.
با شروع بازی شاهد عملکرد فوق العاده‌ای از اینتر بودیم و آنها با دو گل پیش افتادند؛ جایی که سیمونه اینزاگی با سه تعویض و وارد کردن سه بازیکن تازه نفس به زمین مسابقه سعی در حفظ نتیجه داشت ولی اقدامات او کارساز نشدند و لواندوفسکی توانست بازی را در دقیقه 82 به تساوی بکشاند.

1752721

این البته پایان کار شب پراسترس ژاوی و اینزاگی نبود و سرمربی اینترمیلان که روش بازی خود را پس از جلو افتادن از میزبان به 1-5-4 تغییر داده بود، بلافاصله برای جلوگیری از شکست دست به دو تعویض همزمان زد و آچربی و اصلانی را جایگزین باستونی و بارلا کرد؛ تعویض هایی که بهتر از سه تعویض اول جواب دادند و دقایقی  بعد اینتر توانست روی درخشش لائوتارو و پاس دقیقی که برای گوزنس فراهم کرد به گل سوم دست پیدا کند؛ این گل هم البته دوامی نداشت و لواندوفسکی با دبل خود کار را در وقت های اضافی که از سوی داور 6 دقیقه اعلام شد به تساوی کشاند.
نتیجه تساوی با توجه به پیروزی اینتر در بازی رفت حالا دست بالاتر را به نماینده ایتالیا برای صعود از گروه مرگ مسابقات داده و به همین دلیل هم بود که اینزاگی در وقت‌‍های اضافی از  خود بی‌خود شد و در شرایطی که توپ هم در زمین بارسلونا بود و تیمش یک موقعی ویژه را هم از دست داده بود، دست به اعتراضی سفت و سخت زد تا قاضی میدان بدون درنگ کارت قرمز را از جیب بیرون بکشد و او را از زمین مسابقه اخراج کند.
این کارت قرمز حالا اینتر را در بازی خانگی مقابل ویکتوریا پلژن در موقعیت دشواری بدون سرمربی خود قرار خواهد داد و اگر نراتزوری در شبی که بایرن هم در نوکمپ به مصاف بارسلونا می‌رود، در غیاب سرمربی خود غفلت کند، شانس صعود به عنوان تیم دوم پس از بایرن مونیخ را در شرایطی که هفته آخر باید در آلمان به مصاف شاگردان ناگلزمن برود به راحتی به ژاوی و آبی و اناری‌های کتالونی خواهد داد.

1752723

مطابق انتظار گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با بازی‌های سختی برای تیم های این گروه و به ویژه بارسلونا و اینترمیلان همراه بوده و باید دید درنهایت چه تیمی پس از بایرنی‌ها جواز صعود به مرحله گروهی را کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها