کد خبر : 1847937 | 21 مهر 1401 ساعت 11:19 | 3K بازدید | 7 دیدگاه

فولاد یا پیکان؟ پیش بینی سخت است

در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر، فولاد در استادیوم اختصاصی خود میزبان پیکان تهران است.

فولاد یا پیکان؟ پیش بینی سخت است

به گزارش "ورزش سه"، پیش بینی اینکه کدام تیم در بازی امروز برنده می شود واقعا سخت است به این خاطر که هم فولاد و هم پیکان جزء تیم هایی هستند که درفاز تدافعی در فوتبال ایران بهترینند بطوریکه همه حریفان اذعان می کنند پیروزی در برابر این تیم ها و حتی گل زدن به آنها سخت است. به خصوص تیم فولاد که تا به این جای کار باختی در کارنامه نداشته است. دو پیروزی و 5 تساوی حاصل تلاش شاگردان جواد نکونام در هفته های سپری شده بود. بازی این تیم در انزلی به دلیل بارش باران برگزار نشد و جزء بازی های معوقه لیگ برتر به حساب می آید.

فرق این دو تیم در تجربیات بازیکنانشان است. فولاد برای این فصل باتجربه های لیگ برتر از جمله اشکان دژاگه و وریا غفوری را به خدمت گرفته است اما پیکان جوان ترین تیم حال حاضر در لیگ برتر است. با همه این تفاسیر برد هر یک از این دو تیم در بازی امروز سخت به دست خواهد آمد.

فولاد تا به این جای کار که 8 هفته از مسابقات سپری شده 5 گل زده و پیکان هم 3 بار به گل رسیده است این بدین معنی است دو تیم برای بهتر شدن در فاز تهاجمی باید بیشتر تلاش کنند تا دست کم معدل گلزنی آنها در هر بازی به عدد یک برسد. البته که موقعیت های از دست رفته در بازی هر دو تیم مشهود است به خصوص تیم پیکان که از ترکیب بازیکنان جوان بهره می گیرد و برخی از موقعیت ها را به خاطر کم تجربگی از دست می دهد.

دیدگاه‌ها