کد خبر : 1847941 | 21 مهر 1401 ساعت 11:31 | 3.2K بازدید | 3 دیدگاه

گل گهر - نساجی، تقابل تیم‌های تهاجمی لیگ

مصاف امروز گل گهر – نساجی دیدار تهاجمی ترین تیم های لیگ برتر در فصل جاری بازی ها است.

گل گهر - نساجی، تقابل تیم‌های تهاجمی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از هفته نهم لیگ برتر در استادیوم اختصاصی گل گهر برگزار می شد و طبیعتا اگر با حضور تماشاگر برگزار می شد، پرشورتر و جذاب تر بود.

اما جالب است بدانید این مسابقه در حالی برگزار می شود که گل گهر با 14 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ برتر به حساب می آید. این تیم با 5 گلی که به نفت مسجد سلیمان زد، شمار گل های زده خود را به عدد 14 رساند و عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر را به خود اختصاص داده است. در رتبه دوم هم نساجی با هدایت حمید مطهری قرار گرفته است. تیمی که شمار گل هایش تا پایان هفته هشتم 11 گل بوده است. نساجی هم در مصاف با نفت مسجد سلیمان همانند گل گهر به یک پیروزی پر گل دست یافت و در این بازی 4 بار دروازه حریف را باز کرد.

این آمار نشان می دهد گل گهر و نساجی جزء تیم های تهاجمی لیگ برتر به حساب می آیند و طبیعی است مصاف دو تیم در مسابقه امروز تبدیل به یکی از بازی های زیبای هفته نهم تبدیل شود و شاید هم پر گل.

افکار تهاجمی و بازی رو به جلو هم در بازی های گل گهر در هفته های اخیر مشهود بوده است و هم در بازی های نساجی. این تیم دو در استارت بازی به بردن فکر می کنند و نه نباختن و همین اندیشه موجب شده جز تیم های خوب لیگ برتر از نظر کیفیت بازی به حساب بیایند.

دیدگاه‌ها