کد خبر : 1847980 | 21 مهر 1401 ساعت 15:55 | 19.1K بازدید | 18 دیدگاه

گزارش:

غیبت کورتوا و رودیگر مقابل بارسلونا قطعی شد؟

نه تیبو کورتوا و نه آنتونیو رودیگر نتوانستند امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شوند تا به احتمال زیاد شانس بازی برابر بارسا را از دست بدهند. فردا همه چیز مشخص می شود.

غیبت کورتوا و رودیگر مقابل بارسلونا قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، حضور تیبو کورتوا و آنتونیو رودیگر در ال‌کلاسیکو در هاله ای از ابهام است. رئال یکشنبه شب در برنابئو باید به مصاف بارسلونا برود ولی امروز کورتوا و رودیگر نتوانستند با تیم تمرین کنند. کورتوا که چهار بازی اخیر رئال را به دلیل مشکل سیاتیک از دست داده، همچنان درد دارد و زیر نظر فیزیوتراپ باشگاه کار می کند. 

1739736

او امروز نیز در سالن بدنسازی حضور داشت. گفته می شد کورتوا امروز می تواند به تمرین گروهی اضافه شود ولی در نهایت اینطور نشد. قرار است فردا تست نهایی انجام شود ولی طبق ادعای مارکا و آاس، احتمال حضور او در ال‌کلاسیکو 50 درصد است و شاید آنچلوتی ترجیح دهد روی او ریسک نکند. کورتوا دو هفته است که با تیم تمرین نکرده و در شرایط آرمانی نیست. همه چیز حکایت از این دارد که آندری لونین گلر رئال در ال کلاسیکو خواهد بود.

1752379

رودیگر نیز که سه شنبه شب در بازی برابر شاختار پس از زدن گل تساوی رئال در دقیقه 95 به دلیل برخورد با گلر مصدوم شد، هنوز نمی تواند چشم چپ خود را باز کند ولی احتمال حضورش در ال‌کلاسیکو بیشتر از کورتواست. مدافع آلمانی اگر در میدان باشد، او را با ماسک محافظ صورت خواهیم دید.

دیدگاه‌ها