کد خبر : 1848018 | 21 مهر 1401 ساعت 19:35 | 27.7K بازدید | 11 دیدگاه

گل خیلی ساده‌ای به پرسپولیس تقدیم کردیم

ربیعی: داور به جای اخراج امیری گفت خطای ما بوده است!

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری به دلیل بی احتیاطی باید اخراج می‌شده است.

ربیعی: داور به جای اخراج امیری گفت خطای ما بوده است!

به گزارش “ورزش سه” محمد ربیعی در حالی با چهره‌ای ناراحت و صدایی گرفته در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پرسپولیس شرکت کرد که گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران داشت.

سرمربی مس رفسنجان در ابتدا گفت: خداقوت می‌گویم به تیم پرسپولیس و این برد را به کادر فنی و هوادارانشان تبریک می‌گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود و فکر می‌کنم ۲۵ تا ۳۰ دقیقه اول بازی را پرسپولیس بهتر بازی کرد. ما اشتباهات فردی داشتیم و شاید روی هیجان و یک مقداری روی بی‌تمرکزی اشتباه کردیم. با این حال دو سوم بازی در دست ما بود. ۱۵ دقیقه و ۲۰ دقیقه آخر نیمه اول و کل نیمه دوم دست ما بود. به هر حال از این فرصت نتوانستیم بهره کافی ببریم و به نظرم یک گل خیلی ساده به پرسپولیس تقدیم کردیم. در اینجور بازی‌ها جزئیات و استفاده از فرصت‌ها بسیار مهم است. این پیروزی را به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. 

ربیعی در خصوص خطای امیری و احتمال اخراج این بازیکن گفت: شما صحنه را دیدید؟ از نظر شما کارت زرد داشت؟ من هم مجبور بودم در بین دو نیمه ببینم ولی متوجه شدم که در لحظه آخر که پاس را جعفری داد، آقای امیری پایش را روی پای بازیکن ما گذاشت. این بی‌احتیاطی بود و می‌توانست کارت داشته باشد. اصلا داور گفت که خطای بازیکن شما بوده و همین باعث شد که مجاب بشوم صحنه را ببینم. حرف دیگری ندارم.

ویدئو: 262029

دیدگاه‌ها