کد خبر : 1848020 | 21 مهر 1401 ساعت 19:37 | 19.1K بازدید | 12 دیدگاه

شهرستانی هستیم اما حق‌مان را نخورید؛

اعتراض معاون ورزشی مس به داوری بازی با پرسپولیس

علی علیزاده پس از شکست مس برابر پرسپولیس به قضاوت داور مسابقه اعتراض کرد.

اعتراض معاون ورزشی مس به داوری بازی با پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، علی علیزاده، معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان پس از باخت این تیم برابر پرسپولیس اظهار داشت: به باشگاه پرسپولیس بابت پیروزی تبریک می‌گویم. همچنین به تیم خودمان هم تبریک می‌گویم که از دقیقه ۸۰ باشگاه بزرگ پرسپولیس زیر توپ لگد می‌زد و توپ دفع می‌کرد؛ این مسئله نشان می‌دهد تیم ما خیلی خوب کار کرده است.

وی افزود: یک انتقاد هم داوری دارم؛ آقای افشاریان از شما خواهش می‌کنم ورود کنید. آقای وحید امیری زیر پای بازیکن من پا گذاشت؛ چرا مدارا می‌کنید؟ این کار را نکنید. تیم ما مظلوم است. شهرستانی هستیم و گردن‌مان از مو باریک‌تر اما حق‌مان را نخورید. این چه نوع داوری است؟ این داور چند داوری کرده؟ آقای افشاریان خواهش می‌کنم حق ما را نخورید. بازی با صنعت نفت، نساجی، گل گهر را خودتان گفتید. کافی است. مدام می‌گویند صحبت نکنید؛ چه کار کنیم؟ حق ما را بدهید. داوری را ببینید. تماشاچی‌های پرسپولیس در VIP نشسته بودند و خودشان خنده‌شان گرفته بود و به اعضای تیم ما نگاه می‌کردند.

علیزاده در ادامه گفت: آقای مرادی قول داده که گزارش بدهد اما بی انصافی نکنید. به این شکل داور بین‌المللی می‌خواهید؟ به قرآن اینطور نمی‌شود. اگر می‌خواهید حق را ناحق کنید نمی‌شود.

1752828

او در پاسخ به اینکه آیا تنها اعتراض آنها به خطای وحید امیری است عنوان کرد: پنالتی پرسپولیس درست بود و من صحنه آخر بازی را هم ندیدم ولی صحنه‌ای را که دیدم، می‌گویم. آقای وحید امیری باید اخراج می‌شد. نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم؛ ما همینجا فوتبال بازی کردیم و دیدیم. همه ناظرها، کمک‌ها و کارشناسان می‌گویند اشتباه کرده است؛ آقای افشاریان مخلص شما هستیم اما خواهش می‌کنم سر‌ ما را اینطور نبرید.

معاون باشگاه مس در واکنش به اینکه صحبت‌هایی که با منشا شده روی عملکرد او تاثیر گذاشته بیان کرد: این مسائل فنی است و ما نسبت به نتایج صحبت می‌کنیم. مسائل فنی مربوط به مربی است و جمع می‌‌کند اما ما تا الان حدود ۷ امتیاز از داوری ضرر کردیم؛ چه کسی جواب این ۷ امتیاز را می‌دهد؟ خود آقای افشاریان هم گفته اشتباه کردم. ورود کنید و سر تیم ما را نبرید.

علیزاده تصریح کرد: خدا را شاکرم که تیمم طوری فوتبال بازی کرد که از دقیقه ۸۰ پرسپولیس زیر توپ می‌زد. خواهش می‌کنم احترام و شخصیت ما را حفظ کنید و اجازه ندهید مدیران من دلسرد کنید.

او در پاسخ به این سوال که آیا منظور او هم از ورود کمیته داوران، شنود است؛ گفت: کلاس اضافی بگذارند و توجیه کنند. داور بازی ما با گل گهر اشتباه کرد و یک هفته به او داوری ندادند و هفته بعد داوری دادند؛ درست جریمه کنید. من که نمی‌گویم به نفع ما بگیرید اما خواهش می‌کنم ورود کنید.

علیزاده در پایان در پاسخ به اینکه از نظر او این اشتباهات عمدی است یا سهوی گفت: هفته نهم است و فقط خواهش می‌کنم ورود کنید. فیلم بازی را ببین و اگر نمره مثبت به اینها دادی گردن من از مو باریک‌تر و عذرخواهی می‌کنم.

ویدئو: 262042

دیدگاه‌ها