کد خبر : 1848023 | 21 مهر 1401 ساعت 20:01 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

پروسه تیم‌سازیِ طاقت فرسایی را طی کردیم؛

رحمتی: همه شرایط را به بازیکنانم توضیح داده‌ام

رحمتی می‌گوید تیمش را با تمام توان راهی میدان مسابقه با مس کرمان می‌کند.

رحمتی: همه شرایط را به بازیکنانم توضیح داده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس کرمان در ابتدا گفت: فردا بازی مهمی با تیم خوب مس کرمان داریم. یک تیم منسجم، دونده و با یک کادرفنی خیلی خوب هستند که زحمت کشیدند این تیم را به لیگ برتر آوردند. من هم دو سال در تیم مس کرمان بازی کردم و در آن دوسال کنار آقای حسین‌خانی توانستیم سهمیه آسیایی کسب کنیم. خیلی خوشحالم که این تیم دوباره به لیگ برتر برگشته و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم ولی هم خود ما و هم بازیکنان از شرایط موجود باخبر هستیم و طبق صحبت‌ها سعی کردیم تمام شرایط را به آنها توضیح دهیم و آگاهی کامل نسبت به شرایط تیم‌مان، شرایط جدول و نسبت به بازی پیش رو داشته باشند.

رحمتی ادامه داد: این بازی خیلی برای‌مان مهم است و سعی می‌کنیم تمام توان‌مان را بگذاریم و این روندی که شروع کردیم؛ ادامه دهیم و فردا به لطف خدا و انرژی خوب هواداران‌مان سربلند از زمین بیرون بیاییم.

رحمتی در خصوص نتایج تیمش در بازی‌های خانگی گفت: من چندین بار این را توضیح دادم، پروسه تیم‌سازی خیلی طولانی، سخت و طاقت‌فرسا است. ما کاری را که از اول امسال شروع کردیم، خیلی سختی‌های زیادی کشیدیم؛ بازیکنان زیادی به تیم‌مان اضافه شدند و کم کم به جو تیم و شهر آشنا می‌شوند. خود شما می‌بینید روند ما صعودی است و بچه‌ها با تمام تلاش‌شان سر تمرین هستند. در بازی قبلی داور اگر یک ثانیه حوصله و صبر می‌کرد می‌توانستیم با سه امتیاز برگردیم و الان شرایط‌مان فرق می‌کرد. بچه‌ها کاملا آگاه هستند و می‌دانند چطور باید در خانه خودمان بازی کنند. هرچه جلوتر می‌رویم سعی داریم روندی رو به جلو داشته باشیم.

او در پایان در خصوص غایبان تیمش بیان کرد: ما محروم نداریم ولی یکی دو تا از بچه‌های‌مان مصدوم هستند. آقای مهران موسوی مصدوم است ولی بقیه بچه‌ها همه هستند.

دیدگاه‌ها