کد خبر : 1848069 | 22 مهر 1401 ساعت 09:25 | 87.7K بازدید | 30 دیدگاه

دروازه‌بانی که نگذاشت رونالدو سی‌آر 701 شود (عکس)

تصاویر شوخی و خنده‌های کریستیانو رونالدو با دروازه‌بان اومونیا که دیشب مانع از به ثمر رسیدن گل هفتصد و یکم باشگاهی او شد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.

دروازه‌بانی که نگذاشت رونالدو سی‌آر 701 شود (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد دیشب در دیدار با اومونیا نیکوزیا در اولدترافورد به زحمت و با گلی که اسکات مک‌تامینای در دقیقه 90+3 به ثمر رساند موفق شد حریفش را 1-0 شکست بدهد. کریستیانو رونالدو که در بازی قبلی یونایتد هفتصدمین گل باشگاهی خود را زده بود در دیدار دیشب تلاش زیادی کرد تا آمار گلزنی‌اش را به 701 برساند اما درخشش فرانسیس اوزوهو، سنگربان اومونیا، مانع از موفقیت او شد.

رونالدو، این هفته در جریان پیروزی 2-1 یونایتد مقابل اورتون هفتصدمین گل باشگاهی خود را به ثمر رساند تا اولین فوتبالیست تاریخ باشد که به این آمار دست پیدا می‌کند. او دیشب در مقابل اومونیا نیکوزیا تلاش زیادی برای گلزنی کرد و اگر درخشش اوزوهو در درون دروازه نبود می‌توانست دست‌کم یک یا دو گل به آمار خود اضافه کند.

1752930

این سنگربان ملی‌پوش نیجریه‌ای آنچنان درخشان ظاهر شد که سالها بود اولدترافورد چنین عملکردی را از یک دروازه‌بان مشاهده نکرده بود. اوزوهو، چندین بار شوت‌های مارکوس رشفورد را دفع کرد و یک بار با دو مهار پیاپی ضربه‌های او و آنتونی نشان داد تا چه حد آماده است. اما یکی از بهترین درخشش‌های او دو مهار پیاپی ضربات فرد و رونالدو بود.

اوزوهو، بعد از مهار شوت فرد متوجه شد که توپ در برگشت در اختیار رونالدو قرار گرفته است. او ضربه رونالدو را هم با حرکتی استثنایی مهار کرد تا مانع از گلزنی او شود. رونالدو که مشخص بود از حرکت اوزوهو تحت تاثیر قرار گرفته با او شوخی کرد و تصاویر خندان این دو در قاب تلویزیون ثبت شد تا یکی از جالب‌ترین صحنه‌های این بازی رقم بخورد.

1752931

دیدگاه‌ها