کد خبر : 1848145 | 22 مهر 1401 ساعت 16:20 | 50.8K بازدید | 10 دیدگاه

طعنه مورینیو به احتمال حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان

ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه رم، تحت هیچ شرایطی از طعنه زدن به بارسلونا دست برنمی دارد.

طعنه مورینیو به احتمال حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی در حال حاضر در گروه خود در لیگ اروپا پس از رئال بتیس و لودوگورتس در رده سوم قرار داشته و کار دشواری برای صعود به دور بعد دارد. در صورت حفظ این جدول تا هفته پایانی، رم راهی مرحله پلی آف شده و برندگان گروه مستقیما به مرحله یک شانزدهم می روند. در پلی آف، تیم های حاضر از لیگ اروپا ممکن است به تیم های سوم مراحل گروهی لیگ قهرمانان برخورد کنند و به نظر می رسد بارسلونا در این فصل در گروه خود در همین رتبه قرار خواهد گرفت.

1752907

بدین ترتیب بعد از سال ها دوباره امکان تقابل کاتالان ها با تیمی تحت هدایت ژوزه مورینیو وجود دارد و این اتفاق در هر تورنمنتی رخ دهد، برای هواداران فوتبال مهیج خواهد بود. اما ژوزه مورینیو بعد از تساوی دیشب تیمش مقابل رئال بتیس، تیم های راه یافته از لیگ قهرمانان به لیگ اروپا را کوسه های شکست خورده توصیف کرده و تقریبا همه معتقدند طعنه این سرمربی پرتغالی به ناکامی بارسلونا در لیگ قهرمانان، علیرغم سرمایه گذاری کلان در فصل تابستان امسال بوده است.

ژوزه مورینیو با پوزخند و به طعنه گفت: "من رئال بتیس را به عنوان یکی از نامزدهای قهرمانی می بینم، اما کوسه های ناکام در لیگ قهرمانان اروپا وارد تورنمنت خواهند شد و کار سخت می شود، پس شرایط جالبی در انتظارمان خواهد بود. آنها نباید در این تورنمنت بازی کنند، اما این واقعیت است و داستان سرگرم کننده می شود، تقابل با شکست خورده های لیگ قهرمانان. ما می‌خواهیم به مرحله بعد برسیم، اما اگر سوم شویم هم نامزد تکرار عنوان قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا خواهیم بود."

دیدگاه‌ها