کد خبر : 1848183 | 22 مهر 1401 ساعت 18:52 | 36.8K بازدید | 3 دیدگاه

رنجبری از دو قدمی توپ را به تیر زد؛

بزرگ‌ترین موقعیت‌سوزی فصل در تبریز (عکس)

مهاجم نفت موقعیتی را مقابل تراکتور از دست داد که شاید به خاطر آن خودش را نبخشد.

بزرگ‌ترین موقعیت‌سوزی فصل در تبریز (عکس)

  به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان در حالی با پیروزی سه بر دو میزبان به پایان رسید که تا آخرین لحظه احتمال تغییر نتیجه وجود داشت. مهاجم نفتی‌ها در دقیقه 5+90 این دیدار موقعیتی را از دست داد که یک امتیاز خارج از خانه را از آنها گرفت.
 
نفت با گل زودهنگام عباس‌زاده، دروازه خود را در این دیدار باز شده دید ولی در نیمه دوم با یک کام‌بک از میزبان پیش افتاد. در ادامه کار تراکتوری ها دو گل دیگر توسط عباس زاده زدند تا دوباره پیروزی را مال خود کنند. بعد از این دو گل دیرهنگام که در دقایق 83 و 90 به ثمر رسید، نفت که چیزی برای از دست دادن نداشت، سرتاپا حمله شد.
 
شاگردان مهاجری که شکست 4-2 با 3-2 خیلی فرقی به حال‌شان نمی کرد، حملات انتحاری خود برای زدن گل مساوی را در دقایق تلف شده نیمه دوم روی دروازه حریف طراحی کرده و می رفتند که به نتیجه برسند اما در عین ناباوری پیمان رنجبری از چند قدمی توپ را به تیر زد تا بزرگترین موقعیت‌سوزی این فصل را تا اینجای کار شاهد باشیم.
 
در دقیقه 5+90 بود که خط دفاعی تراکتور روی ارسال شنانی دچار اشتباه شد تا توپ در محوطه شش قدم مقابل پیمان رنجبری قرار بگیرد؛ مهاجم نفت بی درنگ به توپ ضربه زد و در حالی که اخباری هم فقط یک تماشاگر بود، توپ به تیر دروازه برخورد کرد و بعد از آن نیز بلافاصله سوت پایان بازی به صدا درآمد و نفت MIS برای چهارمین بازی متوالی، به عنوان تیم بازنده زمین را ترک کرد تا شرایط بحرانی‌تر شود.

1753162

دیدگاه‌ها