کد خبر : 1848192 | 22 مهر 1401 ساعت 19:30 | 16.9K بازدید | 14 دیدگاه

آماده چالش های دشوار هستیم

تن‌هاخ: مهاجمان یونایتد می‌توانند بیش از 20 گل بزنند

اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، از مهاجمان تیمش تمجید کرد و گفت که توانایی زدن 20 گل یا بیشتر در فصل را دارند.

تن‌هاخ: مهاجمان یونایتد می‌توانند بیش از 20 گل بزنند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که از هشت بازی قبلی خود در لیگ برتر 15 امتیاز کسب کرده و در رده پنجم قرار دارد، یکشنبه در اولدترافورد میزبان نیوکسل، تیم ششم جدول است. یونایتد دیشب توانست در لیگ اروپا با یک گل از سد اومانیای قبرس عبور کند.

1753175

اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، در نشست خبری امروز خود گفت:«بازی به بازی پیش می رویم و روحیه تیم خوب و مثبت است. پیروزی دقیقه پایانی برابر اومانیا و گلی که اسکات مک‌تومینای زد، روحیه تیم برای بازی یکشنبه را بالاتر هم برد. بازی های دشواری پیش رو داریم ولی مشتاق و آماده رویارویی با آنها هستیم. نیوکسل تا به اینجای فصل عالی کار کرده و تیمی جنگنده و پرانرژی هستند. برابر رقیب سرسختی بازی داریم و باید برای پیروزی بهترین بازی را انجام دهیم.»

تن‌هاخ در مورد بهترین ترکیب برای خط هافبک یونایتد گفت:«الان و در چنین مقطعی نمی توان پاسخ درستی داد. باید بازی های بیشتری انجام دهیم. مثلا فِرِد شب گذشته خوب بود. او خوب توپ‌گیری کرد و در ضدحملات نیز به خوبی توپ را به مهاجمان تیم می رساند. چهار هافبک باکیفیت دارم و هر کدام در زمین باشد، بهترین بازی را خواهد کرد.»

1751803

مصدومان:«آنتونی به این بازی می رسد ولی هری مگوایر را یک یا دو هفته بعد در تمرینات خواهیم داشت.»

تن‌هاخ معتقد است مهاجمانش این توانایی را دارند تا در پایان فصل 20 گل یا بیشتر بزنند:«مطمئنم که مهاجمانی دارم که بتوانند این تعداد گل را بزنند. در آنها پتانسیل لازم را می بینم اما برای گلزنی نباید فقط به مهاجمان توجه کنیم. مدافعان و هافبک ها نیز باید در امر گلزنی کمک کنند.»

دیدگاه‌ها