کد خبر : 1848205 | 22 مهر 1401 ساعت 21:37 | 101.1K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای مارکا

گران‌ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو درخواست جدایی داد

طق ادعای مارکا، ژوائو فلیکس به دلیل اختلاف با دیه‌گو سیمئونه قصد جدایی از اتلتیکو در انتقالات زمستانی را دارد. او گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه مادریدی است.

گران‌ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو درخواست جدایی داد

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس قصد جدایی از اتلتیکو را دارد و تصمیم او هم جدی است. ستاره پرتغالی سه سال پس از انتقال 120 میلیون یورویی‌اش از بنفیکا، هنوز جایگاه ثابتی در اتلتیکو ندارد و از نیمکت‌نشینی در بازی های اخیر نیز خسته شده است. در پایان بازی چهارشنبه برابر بروژ در متروپولیتانو، ژوائو با وجود توقف اتلتیکو یک دقیقه هم بازی نکرد و در پایان مسابقه با چهره‌ای عصبانی بدون اینکه همراه با سایر بازیکنان به سمت هواداران برود، راهی رختکن شد. 

1736499

مارکا امروز نوشت که هفته‌هاست که بین ژوائو و دیه‌گو سیمئونه اختلاف نظر وجود دارد و او به همین دلیل در چهار بازی اخیر نیمکت‌نشین بوده است. روز گذشته ژوائو همراه با ژرژ مندس، مدیربرنامه هایش در یکی از رستوران های مادرید مشاهده شد و مارکا ادعا کرده است که ژوائو در این ملاقات از مندس خواسته تا به دنبال تیمی دیگر برای او باشد و این مساله را به اطلاع مدیران اتلتیکو نیز برساند. او دیگر تحمل این وضعیت را ندارد و پس از جام جهانی به دنبال چالشی جدید در لیگی دیگر است. مشکل بزرگ، بند فسخ 350 میلیون یورویی او است و این یعنی باشگاه های خواهان او باید با اتلتیکو مذاکره کنند. 

1736283

اتلتیکو هم تاکنون به همه پیشنهادات برای ژوائو پاسخ رد داده است. گفته می شود یکی از دلایل عصبانیت ژوائو، بازگشت آنتوان گریزمان به اتلتیکو در تابستان سال گذشته است. اخیرا نیز قرارداد او دائمی شد تا خشم ژوائو بیشتر شود. او حضور گریزمان را مانعی بزرگ برای خودش در راه رسیدن به ترکیب اصلی می بیند. اکنون باید دید پاسخ اتلتیکو به درخواست جدایی ژوائو چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها