کد خبر : 1848224 | 22 مهر 1401 ساعت 23:38 | 33.9K بازدید | 23 دیدگاه

از دو بازی آینده شش امتیاز می‌خواهیم؛

حیدری: آجورلو بهترین امکانات را مهیا کرده است

خسرو حیدری معتقد است کمیته انضباطی باید کسانی را که باعث ایجاد درگیری در‌ بازی استقلال و گل گهر شدند، محروم می‌کرد.

حیدری: آجورلو بهترین امکانات را مهیا کرده است

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری پس از پیروزی استقلال برابر ذوب آهن در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این مسابقه گفت: بازی واقعا سخت بود و تیم ذوب آهن نشان داد الکی نبود که تا الان باختی نداشت؛ این تیم جوان‌های خوبی دارد و به آقای تارتار تبریک می‌گویم که خیلی خوب بازی و دفاع می‌کردند. تیم منسجمی داشتند اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم.

او درباره قضاوت پیام حیدری در این دیدار عنوان کرد: یکی دو صحنه مشکوک به پنالتی بود؛ مخصوصا صحنه‌ای که مدافع ذوب آهن بی‌دقتی کرد و به جای توپ، آرش رضاوند را زد. نمی‌دانیم درباره داوری چه بگوییم.

مربی استقلال درباره تاثیر غیبت ریکاردو ساپینتو در کنار زمین روی عملکرد این تیم توضیح داد: خیلی تاثیرگذار است که سرمربی تیم روی نیمکت حضور داشته باشد و با نبود ایشان، وظیفه من و آقای ماتا دو برابر می‌شد. ما هم سعی کردیم در کنار خط با بچه‌ها صحبت کنیم تا بتوانند استراتژی تیم را پیاده کنند.

حیدری در واکنش به این سوال که آیا در دوران فوتبال خود دیده بود که یک مربی با این شدت جریمه شود گفت: فکر می‌کنم همه چیز برای استقلال متفاوت است؛ اگر آقای ساپینتو را جریمه کردند، چرا بقیه را جریمه نکردند؟ کسانی که باعث شدند آن درگیری پیش بیاید. من تا آن زمان آقای ساپینتو را آنقدر آرام ندیده بودم؛ در بازی با گل گهر با آقای قلعه‌نویی خوش و بش کردند و بسیار هم به یکدیگر احترام گذاشتند و تا ۲۰ دقیقه اول نه امیر خان و نه ایشان جلو نیامدند. متاسفانه از قبل هم زوم کرده بودند که آقای ساپینتو را جریمه کنند.

وی درباره اینکه داوران ایرانی بیش از حد در کنار خط حاضر شده و با مربیان صحبت می‌کنند بیان کرد: این سوال را باید از آقای افشاریان بکنید که این داوران را می‌گذارند و حتما آنها را قانع کرده‌اند که چقدر لب خط بیایند و مسئله‌ای را با کادرفنی دو تیم در میان بگذارند. فکر می‌کنم فوکوس خود را روی صحنه‌های بازی مثل پنالتی‌های واضحی که نمی‌گیرند بگذاریم، بهتر است.

حیدری در خصوص روند استقلال در ادامه فصل گفت: ما روند خوب و رو به رشدی داشتیم و باید همین را ادامه بدهیم. دو بازی دیگر داریم که قطعا شش امتیاز آن را می‌خواهیم.

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد رفتار آجورلو با بازیکنان قهری است عنوان کرد: فکر نمی‌کنم. ایشان از زمانی که به استقلال آمدند تمام تلاش‌ خودشان را کرده‌اند که بهترین امکانات را برای بازیکنان مهیا کنند و تا الان هم کارشان را درست انجام داده‌اند. مواقعی شاید مشکلات مالی وجود داشته باشد که من همیشه به بازیکنان هم گفته‌ام مشکلات مالی برای پرسپولیس و استقلال عادی است؛ زمانی که خود من هم بازی می‌کردم این مشکلات بود و امیدواریم که تمام این‌ها حل شود. آقای آجورلو موفق شدند پارسال تیم را قهرمان کنند.

حیدری در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت آیا آجورلو استقلال را قهرمان کرده است بیان کرد: همه‌ کار کردند تا تیم قهرمان شود. زمانی که یک تیم قهرمان می‌شود، از مدیرعامل تا تدارکات آن تیم زحمت کشیده‌اند. منظور من این است که تیم با این مدیریت قهرمان شده و امسال هم فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم. انشاالله که بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم و از قهرمانی پارسال دفاع کنیم.

مربی استقلال در پایان درباره شرایط سیاوش یزدانی و توییت این بازیکن عنوان ‌کرد: باید از سرمربی سوال کنید که چه اتفاقی افتاده است.

ویدئو: 262140

دیدگاه‌ها