کد خبر : 1848226 | 23 مهر 1401 ساعت 09:17 | 47K بازدید | 25 دیدگاه

هالند: عاشق کباب هستم اما دل و جگر می‌خورم!

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از علاقه بیش از اندازه‌اش به کباب صحبت کرده است.

هالند: عاشق کباب هستم اما دل و جگر می‌خورم!

به گزارش "ورزش سه"، هالند در تابستان امسال از بروسیا دورتموند جدا و راهی منچسترسیتی شد تا چالش جدیدی را در طول دوران فوتبالش تجربه کرده باشد. 
این بازیکن نروژی از زمان پیوستن به این باشگاه لیگ برتری تا به حال رکوردهای بسیاری را جابه‌جا کرده و نشان داده که موفقیتش در بوندسلیگا و ترکیب دورتموند اتفاقی نبوده است. درخشش او در زمین و گلزنی‌های او تحسین بسیاری را به همراه داشته است.
این ستاره سیتی تا به حال 20 گل در تمامی رقابت‌ها با پیراهن این تیم به ثمر رسانده که آماری خارق‌العاده به حساب می‌آید. آمادگی بدنی او یکی از دلایل موفقیتش در لیگ برتر است که رقابتی دشوار و فیزیکی به حساب می‌آید. 
شاگردان پپ گواردیولا، روز یکشنبه، در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر باید روبه‌روی لیورپول قرار بگیرند که این فصل از شرایط خوبی برخوردار نیست و تقابل هالند با داروین نونیز که دیگر خرید بزرگ و جذاب این فصل لیگ برتر است برای بسیاری تماشایی و جذاب خواهد بود. 

1751406
او پیش از این بازی در گفت‌وگو با گری نویل به سوال‌های جالبی جواب داد. هالند درباره غذای مورد علاقه‌اش گفت:«من عاشق کباب هستم و این موضوع را تایید می‌کنم. گاهی در خانه می‌نشینم و با خودم می‌گویم وای کباب عالی است اما سپس به سمت یخچال می‌روم و غذای دیگری درست می‌کنم.»
این بازیکن درباره غذایی که بیشتر از همه مصرف می‌کند نیز اضافه کرد:« فکر می‌کنم خوردن غذای باکیفیت که تا جایی که ممکن است محلی باشد اهمیت زیادی دارد. مردم می‌گویند گوشت برای تو بد است، اما چه گوشتی؟ گوشتی که در مک دونالد می‌خوری؟ یا گوشت گاو محلی که درست جلوی چشمت چرا می‌کند؟ من دل و جگر می‌خورم.»
 

دیدگاه‌ها