کد خبر : 1848291 | 23 مهر 1401 ساعت 13:48 | 52.5K بازدید | 4 دیدگاه

خطرناک‌ترین شکارچی فوتبال جهان آزاد است!

فوق‌ستاره منچسترسیتی بعد از استراحت در لیگ قهرمانان کاملا آماده رقابت با لیورپول شده است.

خطرناک‌ترین شکارچی فوتبال جهان آزاد است!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال منچسترسیتی عصر فردا در ورزشگاه آنفیلد میهمان لیورپول خواهد بود. رقابت حساسی که با حضور بازیکنان نامدار، همزمان با الکلاسیکو نگاه فوتبال‌دوستان زیادی در سراسر دنیا را به خود معطوف خواهد کرد.
یکی از بازیکنانی که تماشاگران زیادی را پای این مسابقه میخکوب می‌کند، ارلینگ هالند، ستاره اول فوتبال جزیره در فصل جاری است. غول نروژی تیم گواردیولا که آمار گلزنی خیره‌کننده‌اش در این فصل تمام بزرگان فوتبال جهان را به تمجید وا داشته، امید اول سیتی برای بازی فرداست. مهاجمی که با رویکردی انتقامی وارد آنفیلد می‌شود تا انتقام ناکامی در بازی جام خیریه در ابتدای فصل را از حریف قدرتمندش بگیرد.
از دست دادن فرصت گلزنی در برابر دروازه خالی لیورپول، جوان اول فوتبال اروپا را آماج انتقادات فراوانی قرار داد اما خیلی زود با شروع گلزنی‌های این بازیکن، منتقدان وادار به سکوت شدند و همه آنها در جبهه او قرار گرفتند. هالند در 9 بازی این فصل سیتی در لیگ جزیره، پانزده بار موفق به گلزنی شده تا با آمار شگفت‌انگیز هر 50 دقیقه یک گل، کابوس یورگن کلوپ و مدافعین تیمش برای بازی فردا باشد. آمار 1.7 گل او در هر بازی به ازای 4.2 شوت ثبت شده تا نرخ تبدیل شوت به گل او، او را به بهترین مهاجم فوتبال اروپا در فصل جاری تبدیل کرده باشد.
هالند که میانه هفته گذشته مقابل کپنهاگن با تصمیم پپ 90 دقیقه کامل روی نیمکت نشست و از تساوی تیمش حرص خورد، حالا با آمادگی صد درصد به لیورپول می‌آید تا تیمش را از جهنم آنفیلد به سلامت خارج کند.

دیدگاه‌ها