کد خبر : 1848237 | 23 مهر 1401 ساعت 10:24 | 21.9K بازدید | 7 دیدگاه

اعتراف سیمئونه: نتوانستم از فلیکس بازی بگیرم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، اعتراف کرد که نتوانسته است بهترین بازی ممکن را از ژوائو فلیکس در ترکیب این تیم بگیرد.

اعتراف سیمئونه: نتوانستم از فلیکس بازی بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعاتی درباره ناراحتی شدید فلیکس و تصمیمش برای ترک اتلتیکو مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه به گوش رسیده است. 
این ستاره پرتغالی سه سال پیش با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو از بنفیکا جدا شد و به اتلتیکو پیوست تا بتواند درخشش در این باشگاه را ادامه دهد. در حالی که بسیاری او را با کریستیانو رونالدو مقایسه می‌کردند و تاکید داشتند که این بازیکن فوق‌ستاره بعدی تیم ملی پرتغال خواهد بود اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت. 
فلیکس نتوانست درخششی را که در بنفیکا به نمایش گذاشته بود، در اتلتیکو تکرار کند. او از ابتدای فصل تا به حال در یازده دیدار موفق به گلزنی نشده و حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که اختلاف بین او و سیمئونه باعث شده است که این بازیکن در اتلتیکو نیمکت‌نشین شود؛ همین موضوع باعث ناراحتی شدیدش شده و از مدیران این باشگاه درخواست کرده است که با جدایی‌اش در پنجره زمستانی پیش رو موافقت کنند. 

1710597
سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی برابر اتلتیک بیلبائو در پاسخ به سوالی درباره شرایط فلیکس گفت:« گرفتن بهترین بازی ممکن از ژوائو برای من دشوار بود اما این چیزی است که خودم باید برای حل کردن آن تلاش کنم. من باید بتوانم بهترین بازی ممکن و بیشترین بهره‌برداری را از هر بازیکن داشته باشم و این موضوع درباره فلیکس هم صدق می‌کند.»
 

دیدگاه‌ها