کد خبر : 1848249 | 23 مهر 1401 ساعت 10:59 | 23.8K بازدید | 3 دیدگاه

ناراحتی هافبک لیورپول: می‌خواستم به جام جهانی برسم

آرتور ملو، هافبک لیورپول، از این که در مهم‌ترین مقطع فصل دچار مصدومیت شده است ابراز ناراحتی کرد.

ناراحتی هافبک لیورپول: می‌خواستم به جام جهانی برسم

به گزارش "ورزش سه"، آرتور پس از عدم موفقیت در یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به صورت قرضی  راهی لیورپول شد و امیدوار بود که بتواند روزهای درخشانش در بارسلونا را در این تیم تکرار کند. 
با این حال شرایط مطابق خواسته او و کادر فنی لیورپول پیش نرفت. در حالی که به نظر می‌رسد او آماده است تا راهش را به ترکیب تیم یورگن کلوپ باز کند، مصدومیت گریبان‌گیر این هافبک برزیلی شد تا شرایط برای او به شکل دیگری پیش برود. 
مصدومیتی که در تمرین یوونتوس برای این بازیکن پیش آمد باعث شد که او مجبور به انجام عمل جراحی شود و به این ترتیب حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود. 
آرتور که در طول این مدت واکنشی به این اتفاق نشان نداده بود، شب گذشته با انتشار پستی از شرایطش ابراز ناراحتی کرد. 

1747176
او در این پست در اینستاگرامش نوشت:« هفته گذشته بهترین هفته ممکن برای من نبود. متاسفانه همانطور که می‌دانید دچار مصدومیت شدم و برای مدتی از میادین دور خواهم بود. این اتفاق درست زمانی افتاد که پس از تلاش و سخت‌کوشی بسیار آماده بودم تا خودم را در تیم جدیدم ثابت کنم و عزم راسخی برای رسیدن به رویای بازی در جام جهانی داشتم.»
این هافبک برزیلی با ابراز امیدواری نسبت به روزهای آینده اضافه کرد:« حالا زمان آن رسیده که سرم را بالا نگه دارم و اطمینان حاصل کنم که قدرتمندتر از قبل بازخواهم گشت. هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی پیشرفت من را بگیرد و بلندپروازی من این است که بتوانم توانایی‌ام را در زمین نشان دهم. در همین حال به حمایت از هم‌تیمی‌هایم در لیورپول و تیم ملی برزیل عزیزم ادامه خواهم داد. از حمایت شما سپاسگزارم!»

 

دیدگاه‌ها