کد خبر : 1848327 | 23 مهر 1401 ساعت 15:44 | 21.2K بازدید | 6 دیدگاه

فیل فودن:

بهتر از هت‌تریک مقابل منچستریونایتد نداریم!

فیل فودن، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، هت تریک مقابل منچستریونایتد را روز خاصی برای خودش توصیف کرده است.

بهتر از هت‌تریک مقابل منچستریونایتد نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته قبل سیتیزن ها در خانه نمایش فوق العاده ای برابر رقیب همشهری داشته و با هت تریک فیل فودن و ارلینگ هالند موفق شدند 3-6 منچستریونایتد را مغلوب کنند. حالا فیل فودن که به تازگی قراردادش را تا سال 2027 با سیتی تمدید کرده، در مورد آن روز رویایی برابر شیاطین سرخ صحبت کرده است.

فیل فودن در مورد هت تریک خود مقابل منچستریونایتد گفت: "فکر نمی کنم هیچ اتفاقی بهتر از این رخ دهد و آن روز قطعا یکی از روزهای محبوبم در دوران ورزشی‌ام خواهد بود. دوستانم در گذشته عادت داشتند به شوخی به من بگویند حتما می توانی یک روز در دربی گل بزنی. اما من در نهایت این کار را انجام دادم و یک لحظه خاص برایم رقم خورد. 

1753423

حمایت طرفداران منچسترسیتی به من اعتماد به نفس می دهد. وقتی گل می‌زنم یا در زمین درخشان ظاهر می شوم و آنها نامم را فریاد می زنند، احساس خوبی به من دست می دهد و فقط می‌خواهم به خاطر آنها بهتر بازی کنم.

پپ گواردیولا مردی شگفت انگیز و فوق العاده است و فکر می کنم او من را 10 برابر نسبت به بازیکنی که بودم، بهتر کرده است. پپ گواردیولا همه جنبه های بازی من را بهبود بخشیده و من فقط بابت حضور او در سیتی خوشحال بوده و از فوتبالم زیر نظر این سرمربی لذت می برم.  من در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده ام و بخش زیادی از این اتفاق به پپ گواردیولا و کادرش مربوط می شود که هر روز در زمین تمرین مرا راهنمایی می کنند. کار با آنها بهترین شانس را برای پیشرفت به من می دهد."

دیدگاه‌ها