کد خبر : 1849115 | 28 مهر 1401 ساعت 13:58 | 84.1K بازدید | 10 دیدگاه

سابقه بهترین بازیکن دنیا را لکه‌دار نکن، رونالدو!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، شب گذشته بار دیگر برای این تیم حاشیه‌ساز شد.

سابقه بهترین بازیکن دنیا را لکه‌دار نکن، رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو شب گذشته و در جریان پیروزی 0-2 یونایتد برابر تاتنهام پیش از پایان بازی به سمت تونل منتهی به رختکن رفت تا ناراحتی‌اش از نیمکت نشینی را به این شکل ابراز کرده باشد.
قرار گرفتن در جای کریستیانو احتمالا آسان نیست. او برای اولین بار در طول دوران حرفه‌ای فوتبالش در نزدیکی تولد 38 سالگی رفتاری بسیار تندتر از حرکت پاهایش در زمین دارد.
تنها درخواست ما از او این است که دست از این کار بردارد. دوران حرفه‌ای بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نباید و نمی‌تواند لکه‌دار شود. او نباید از یک رسوایی به رسوایی دیگر برود.
جایگاه او به عنوان بازیکن تاریخ در لیگ قهرمانان، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، پنج توپ طلایی که کسب کرده و قهرمانی‌هایی که به دست آورده، باعث شده که به یک مکتب در دنیای فوتبال تبدیل شود.
با این حال، شرایط در تابستانی که گذشت بسیار عجیب بود. نام او بارها در کنار اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ، ناپولی، پاری سن ژرمن، بروسیا دورتموند و اسپورتینگ به گوش می‌رسید. او حاضر بود به هر قیمتی در لیگ قهرمانان حاضر باشد و رکوردش را بهبود ببخشد.
اما همه چیز مطابق خواسته او پیش نرفت. کریستیانو رونالدو از آن زمان تا به حال رفتارهای نادرستش را یکی پس از دیگری ادامه داده است و این رفتار در تیمی است که او را زمانی که هنوز کسی نمی‌شناخت به شهرت رساند.
او ابتدا حاضر نشد در اردوی پیش فصل این تیم شرکت کند و سپس از این که در بازی برابر نیوکسل تعویضی بود ابراز ناراحتی کرد. رفتاری که او در بازی برابر تاتنهام وقتی این دیدار هنوز در جریان بود نشان داد، تیر آخر بود.
رونالدو در حال حاضر فاصله زیادی با دوران اوجش دارد و در 12 بازی تنها دو گل به ثمر رسانده است. این واقعیت است که او دیگر وزنی در تیم ندارد. سن این بازیکن هم بالا رفته است اما تن‌هاخ هم این موقعیت را به خوبی مدیریت نکرد.
راه حل کاملا واضح است. رونالدو باید هرچه زودتر از منچستریونایتد جدا شود. اما او باید به بهترین شکل ممکن از این باشگاه برود. تنها هیاهویی که باید در این داستان به گوش برسد، صدای تشویق هزاران نفری است که برای خداحافظی با او به اولدترافورد آمده‌اند. نباید اشتباه کرد. لطفا، رونالدو! خودت را بیشتر از این خراب نکن!

آلبرتو روبیو - مارکا

1754909

دیدگاه‌ها