کد خبر : 1848358 | 23 مهر 1401 ساعت 18:05 | 64.7K بازدید | 24 دیدگاه

ال‌کلاسیکو بهترین بازی دنیاست

رونالدو: رئال می‌خواهد انتقام شکست 0-4 را بگیرد

رونالدو نازاریو معتقد است رئال مادرید در ال‌کلاسیکو شانس پیروزی بیشتری نسبت به بارسلونا دارد، به خصوص که با انگیزه گرفتن انتقام شکست 0-4 چند ماه قبل وارد زمین می شود.

رونالدو: رئال می‌خواهد انتقام شکست 0-4 را بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، فردا در برنابئو رئال مادرید و بارسلونا برابر هم قرار خواهند گرفت. بارسا با تفاضل گل بهتر صدرنشین است ولی پس از تساوی اخیر مقابل اینتر روحیه چندان خوبی ندارد. رئال مادرید اما شرایط بهتری دارد و در خانه نیز بازی خواهد کرد. آخرین بازی رسمی دو تیم را بارسا 6 ماه پیش 0-4 برد.

1746488

رونالدو نازاریو، ستاره سابق رئال و بارسا، معتقد است که شانس رئال در ال‌کلاسیکو بیشتر است:«ال‌کلاسیکو تحت هر شرایطی بازی متفاوتی است و از نظر من در بازی‌های باشگاهی جذاب‌ترین محسوب می شود. رئال در خانه بازی می کند و شانسش برای پیروزی اندکی بیشتر است. هر دو تیم فوق العاده اند و در صدر جدول قرار دارند. بارسال امسال به خوبی خودش را تقویت کرده است و رئال مادرید هم ترکیب برنده فصل قبل خودش را حفظ کرده است. رئال مقابل هوادارانش و با انگیزه گرفتن انتقام شکست 0-4 وارد زمین می شود و بازی جذاب و هیجان انگیزی خواهد شد.»

رونالدو در مورد احتمال رقصیدن وینیسینوس در صورت گلزنی به بارسا گفت:«او نباید رقصیدن پس از گلزنی را متوقف کند. حواشی ایجاد شده در مورد این مساله بیهوده و غیرضروری بود. رقصیدن وینیسیوس توهین به هیچکس نیست و یک نوع شادی گل است.»

دیدگاه‌ها