کد خبر : 1848386 | 23 مهر 1401 ساعت 20:05 | 14.1K بازدید | 6 دیدگاه

35 روز تا آمادگی امیری برای پست سرنوشت‌ساز

بازیکن موردعلاقه کارلوس کی‌روش بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون آخرین تلاش‌های خود برای دستیابی به آمادگی بدنی مطلوب را پشت سر می‌گذارد.

35 روز تا آمادگی امیری برای پست سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، کمی بیش از یک ماه به اولین جدال ایران در جام جهانی قطر و تقابل با انگلیس باقی مانده است و کارلوس کی‌روش امیدوار است نفرات خود را با آمادگی مطلوبی در اختیار داشته باشد. یکی از نفراتی که سرمربی پرتغالی تیم ملی اعتماد ویژه‌ای به وی دارد، وحید امیری است که در جام جهانی قبلی و در روسیه نیز ستاره ایران محسوب می‌شد.

امیری که نسبت به جام جهانی قبلی باتجربه‌تر نیز شده، در اوایل امسال با مصدومیت دیسک کمر مواجه شد تا مجبور به عمل جراحی شود و این هفته بعد از مدت‌ها اولین تجربه فیکس خود در ترکیب سرخپوشان را پشت سر گذاشت. امیری البته در بدو حضور مجدد کارلوس کی‌روش روی نیمکت ایران نیز توانسته بود در لیست او برای اردوی اتریش نیز حاضر شود و دقایقی نیز مقابل اروگوئه به کار گرفته شد.

1753513

وینگر تیم ملی در جام جهانی قبلی که البته قابلیت حضور در پست دفاع چپ را نیز دارد و بارها چه در رده باشگاه و ملی در این پست به کار گرفته شده، برای جام جهانی پیش رو و تقابل با انگلیس می‌تواند یکی از مهره‌های قابل اتکا کارلوس کی‌روش لقب گیرد. جایی که انگلیسی‌ها این روزها به دلیل مصدومیت سه مدافع اصلی سمت راست خود، شاید بزرگترین موقعیت را نصیب ایران برای دستیابی به فرصت کسب امتیاز از این پست کنند. امیری که احتمالا در صورت حضور در لیست تیم ملی برای جام جهانی، در پست مدافع چپ به کار گرفته شود، با توجه به قدرت تکنیکی قابل توجه و پا به توپ بودن، می‌تواند فرصت بزرگی برای خودنمایی در این تورنمنت از آن خود کند و باید دید در فاصله باقی مانده تا جام، شرایط برای وی به چه شکل دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها