کد خبر : 1848426 | 24 مهر 1401 ساعت 09:59 | 6.2K بازدید | 3 دیدگاه

دی‌بروینه: لیورپول هنوز خطرناک و قدرتمند است

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، منتظر رویارویی با همان لیورپول قدیمی در بازی امروز است.

دی‌بروینه: لیورپول هنوز خطرناک و قدرتمند است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول برود. 
لیورپول از ابتدای فصل تا به حال عملکرد خوبی در لیگ برتر انگلیس نداشته اما در بازی سوپر جام انگلیس موفق شد سیتی را با نتیجه 1-3 شکست دهد و حالا امیدوار است که بار دیگر بتواند این موفقیت را تکرار کند. 
با این حال، شرایط شاگردان یورگن کلوپ و شکست آنها برابر منچستریونایتد و آرسنال باعث شده است که بسیاری بر این باور باشند که کسب امتیاز از این بازی نیز برای آنها کار دشواری خواهد بود. 

1682900
دی‌بروینه، در آستانه این بازی حساس به خبرنگاران گفت:« ما هیچ توهمی نداریم و می‌دانیم که بازی دشواری در پیش است. درست است که آنها به همان سطح بالای فصل قبل نرسیده‌اند اما خطرناک و قوی هستند و کیفیت بسیاری در تمامی پست‌های در سراسر زمین دارند.»
او با اشاره به جو خاص و تماشاگران حاضر در ورزشگاه خانگی لیورپول اظهار داشت:« بازی در آنفیلد همیشه سخت است اما ما پیش از این هم موفق شدیم در این ورزشگاه برنده شویم و بارها نیز در آستانه پیروزی قرار گرفتیم.»
این ستاره بلژیکی درباره پیروزی هفته گذشته لیورپول برابر رنجرز در لیگ قهرمانان اضافه کرد:« لیورپول همیشه می‌تواند به شما ضربه بزند. پیروزی 1-7 هفته گذشته آنها برابر رنجرز نشان داد که چقدر خطرناک هستند. آنها مصدومیت‌هایی دارند و نتایج ضعیفی گرفته‌اند اما این بازی مثل همیشه پرفشار و چالش‌برانگیز خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها