کد خبر : 1848468 | 24 مهر 1401 ساعت 12:51 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

سرنوشت نامشخص مدعی برای ادامه مسابقات لیگ یک

مربی تیم استقلال ملاثانی از وضعیت بد نماینده خوزستان در لیگ یک صحبت کرد.

سرنوشت نامشخص مدعی برای ادامه مسابقات لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که استقلال ملاثانی در این فصل لیگ یک عملکرد خوبی داشته و با کسب شانزده امتیاز از هشت بازی در قامت یک مدعی نشان داده و تا صدر یک امتیاز فاصله دارد اما شرایط عجیب و غریبی را تجربه می‌کند.

چند روز پیش بود که اشکش، سرمربی استقلال ملاثانی، استعفا داد و حالا دانیال بهوند، مربی و مدیر روابط عمومی این تیم از دست کشیدن بازیکنان از ادامه تمرینات می‌گوید.

بهوند در این رابطه گفت: در روزهایی که حال ورزش استان خیلی خوب نیست و درد و غم بر چهره همه ورزشکاران نقش بسته‌، قصه تکراری بی‌توجهی و بی‌مهری به استقلال ملاثانی بازهم ادامه پیدا کرده و گویی احدی از مسئولین دلش برای این تیم نمی‌تپد.

او ادامه داد: شاید در این ایام شایسته نباشد که از مشکلات فوتبالی سخن بگوییم اما رکورد ۲۸ هفته بازی پی‌در‌پی بدون شکست در لیگ دسته اول کشور جز غیرت، تعصب و بار فنی بالای سرمربی، کادر و بازیکنان تیم استقلال ملاثانی ممکن نبود؛ در حالی که انتظار می‌رفت این نتایج درخشان مورد حمایت و توجه آقایان از اداره کل ورزش و جوانان، مسئولین تا دیگر ارگان‌ها قرار بگیرد اما صد دریغ و افسوس که این اتفاق رخ نمی‌دهد و بی‌صبرانه منتظر پاسخ آقایان برای چرایی این موضوع هستیم.

1747185

بهوند در خصوص بی‌توجهی‌ها به این تیم گفت: پس از گذشت هشت هفته از فصل جدید استقلال ملاثانی از مدعیان درجه یک لیگ دسته اول محسوب می‌شود اما بی‌توجهی‌ها موجب استعفای ابراهیم اشکش، سرمربی محبوب و بومی تیم و عدم برگزاری تمرینات در روز چهارم شده که بازیکنان با وجود موفقیت تیم در رتبه و نتیجه‌گیری از شرکت در تمرینات و ادامه رقابت‌های فصل دست کشیده‌اند.

او در پایان خطاب به مسئولین گفت: استقلال ملاثانی با ترکیبی از بازیکنان بومی رسالت اعتلای نام خوزستان در کشور را به خوبی انجام داده و اما گویی این تیم بچه‌ سر راهی استان است که چنین بی‌مهری‌هایی در قبالش رخ می‌دهد. امیدواریم مسئولین استانی و شهرستان از خواب بیدار شوند و به خواسته مردم و جوانان تا دیر نشده است رسیدگی کنند و به کمک این تیم مردمی بشتابند.

دیدگاه‌ها