کد خبر : 1848471 | 24 مهر 1401 ساعت 13:04 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

داورزنی و رفع ابهام کامل در مورد وضعیت عطایی

محمدرضا داورزنی تاکید کرد که بهروز عطایی به قدرت به کارش در تیم ملی والیبال ادامه خواهد داد.

داورزنی و رفع ابهام کامل در مورد وضعیت عطایی

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه باید اعتراف کنیم که تیم ملی والیبال ایران همچنان با قدرت های اول دنیا در این ورزش فاصله دارد اما با این وجود در مسابقات قهرمانی جهان انتظارات بیشتری از تیم بهروز عطایی وجود داشت.

شاید هیچ‌کس این انتظار را نداشت که تیم ملی والیبال ایران بتواند در مرحله یک هشتم نهایی پرافتخارترین تیم دنیا یعنی برزیل را شکست دهد اما دوست داشتیم که عملکرد به مراتب بهتری در مقابل این تیم ارائه دهیم. حتی قبل‌تر از آن انتظار می‌رفت که شاگردان عطایی با شکست هلند به عنوان صدرنشین صعود کنند تا در مرحله بعدی کار راحت‌تری داشته باشند اما این اتفاق رخ نداد.

البته قبل تر از آن لیگ ملت‌های موفقی را با بهروز عطایی تجربه کرده بودیم اما پس از قهرمانی جهان همچنان شایعاتی در رابطه با احتمال تغییرات در کادر فنی تیم ملی وجود داشت که البته چندی قبل داورزنی در مصاحبه با ما آن را تکذیب و از عطایی حمایت کرد.

در همین راستا امروز و در جلسه روز پارالمپیک از داورزنی در مورد وضعیت آینده بهروز عطایی سوال شد که رئیس فدراسیون والیبال قویا حمایت خود را از او اعلام و تاکید کرد که عطایی با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها