کد خبر : 1848507 | 24 مهر 1401 ساعت 16:30 | 54.4K بازدید | 6 دیدگاه

او اسطوره رئال مادرید است

سکوت سیمئونه شکست: چرا رونالدو را نخریدیم؟

دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.

سکوت سیمئونه شکست: چرا رونالدو را نخریدیم؟

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد، تمایلی به ماندن در این باشگاه نداشت و اوضاع نابسامان شیاطین سرخ باعث شده بود این بازیکن پرافتخار تنها بعد از یک سال به دنبال ترک اولدترافورد باشد. اما جالب اینجاست که در نهایت هیچ باشگاه بزرگی برای توافق با رونالدو اقدام نکرد و به همین دلیل او در نهایت چاره‌ای جز ماندن در تیم فعلی‌اش نداشت.

1735320

از اتلتیکومادرید نیز به‌عنوان یکی از مشتریان کریستیانو رونالدو نام برده شده بود. برخی منابع گزارش داده بودند که دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، به جذب رونالدو علاقه‌مند است و ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، با اتلتیکو مذاکره هم کرده بود.

سیمئونه در مصاحبه با مارتین لیبرمن، مجری معروف آرژانتینی، و در واکنش به شایعات علاقه‌اش به خرید رونالدو پاسخ جالبی داد:«در رسانه ها متوجه شدم که نه تنها برای خرید رونالدو اقدام کردم که با او حرف هم زده بودم اما همه آن شایعات دروغ بودند. رونالدو اسطوره رئال مادرید است و من هرگز نمی توانستم رونالدو را در پیراهن اتلتیکو تصور کنم. همانطور که هرگز نمی توانستم مارتین پالرمو و ریکلمه را با پیراهن ریورپلاته ببینم یا آریل اورتگا را با پیراهن بوکاجونیورز تصور کنم. نمی توان انتقال لوئیس سوارز به اتلتیکو را با انتقال رونالدو مقایسه کرد.»

1753709

سیمئونه ادامه داد:«ما در فوتبال یک خط قرمزهایی داریم که نباید از آن عبور کنیم. یادم است در یکی از تمرینات پیش فصل یکی از هواداران فریاد زد و رو به من گفت که فتح لیگ قهرمانان را به هر قیمتی نمی خواهد. واقعا لذت بردم. حرف او از ته دلش بود و دوست نداشت رونالدو را در اتلتیکو ببیند. من همیشه از رویارویی با رونالدو ضربه خورده ام و او فوتبالیستی باورنکردنی است ولی رونالدو اسطوره رئال است و همیشه اسطوره این باشگاه خواهد ماند. شاید او الان در بهترین روزهایش نباشد ولی از لحاظ ذهنی بسیار قدرتمند است و تردید ندارم که به زودی گل های زیادی برای یونایتد خواهد زد.»

دیدگاه‌ها