کد خبر : 1848513 | 24 مهر 1401 ساعت 17:10 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

رئیس بایرن: نه هری کین و نه هیچ مهاجمی نمی‌خریم

رئیس باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که این باشگاه در انتقالات زمستانی مهاجمی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی جذب نخواهد کرد.

رئیس بایرن: نه هری کین و نه هیچ مهاجمی نمی‌خریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در انتقالات تابستانی امسال روبرت لواندوفسکی را از دست داد و او راهی بایرن شد. هیچ مهاجمی هم به جای او جذب نشد. هربرت هاینر که شب گذشته در مجمع عمومی سالانه باشگاه بایرن مونیخ با کسب 78 درصد آرا در پست ریاست این باشگاه برای سه سال دیگر ابقا شد، بار دیگر تاکید کرد که در زمستان مهاجم نخواهند خرید.

1745995

او در گفت‌وگو با بیلد تی‌وی آلمان و درباره احتمال جذب مهاجم نوک توسط این باشگاه گفت:«ما مهاجمان فوق‌العاده‌ای داریم. بازیکنانی به مانند روبرت لواندوفسکی به راحتی یافت نمی‌شوند. یولیان ناگلزمان اکنون در تلاش است تا تیمش با سیستمی متفاوت‌ بازی کند. ما نیازی به جذب مهاجم نداریم.»

1747247

او همچنین درباره هری کین، کاپیتان تاتنهام، که گفته می‌شود بایرن او را برای تقویت خط حمله‌اش در نظر دارد نیز صحبت کرد. کین اخیرا در یک مصاحبه گفته بود از علاقه بایرن احساس غرور می کند. هاینر در این رابطه گفت:«وقتی بازیکنی همچون هری کین آن‌طور از بایرن مونیخ تمجید می‌کند، این باعث خوشحالی‌ام می‌شود اما همان‌طور که گفتم ما تیم فوق‌العاده‌ای متشکل از بازیکنانی همچون گنابری، کومان، مولر و سانه داریم، بازیکنانی که باشگاه‌های دیگر در حسرت داشتن‌شان هستند، بنابراین نیازی به خرید مهاجم نداریم.»

دیدگاه‌ها